וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שתועדה מסירה מודעות חטופים: "הן נתלו כפעילות שנאה גזענית"

6.11.2023 / 9:36

רחל לוין, שתועדה בסרטון בו נראה כאילו היא קורעת פוסטרים של חטופים הסבירה: "הסרנו מספר שלטים - לא קרענו אותם ובוודאי שלא זרקנו על הרצפה. עשינו את זה כי הם נתלו רק על החנות היחידה במרכז המסחרי שמושכרת לבעל עסק ערבי"

זוג ממכבים הורידו כזרות חטופים שנתלו על חנות של אזרח ערבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשבת בערב הופץ ברחבי הרשת תיעוד שצולם במרכז המסחרי של מכבים של כמה תושבים שהסירו מודעות שנתלו על חנות בבעלותו של ערבי-ישראלי - עליהן תמונות של הישראלים החטופים שנמצאים ברצועת עזה מאז ה-7 באוקטובר. התיעוד מהחנות עורר סערה ברשת, גם בגלל חילופי הדברים בין התושבים, וגם מפני שהסרת תמונות של חטופים נעשתה נפוצה בקרב מפגינים פרו-פלסטינים בחו"ל.

רחל לוין, שתועדה בסרטון ליד התמונות התלושות וספגה קללות גם בסרטון וגם ברשת, פרסמה פוסט בפייסבוק בו הסבירה את מה שקרה מהצד שלה: "ביממה האחרונה הופץ ברשתות החברתיות סרטון שברצוני להסביר. אני רוצה להסביר בעיקר בגלל שהוא לא קרוב לתאר את מי שאנחנו ומה שאנחנו באמת חושבים.

במוצאי שבת עברנו במרכז המסחרי במכבים וראינו שמכל החנויות - חנות אחת בלבד הייתה מכוסה וחסומה באמצעות תמונות של החטופים בעזה. חנות אחת בלבד במרכז מסחרי שלם.

למה דווקא החנות הזו? כי זו החנות היחידה במרכז המסחרי שמושכרת לבעל עסק ערבי. זה גם מה שנאמר לנו. את השוכר אנחנו מכירים שנים רבות, כמו גם תושבים רבים בישוב ואת המעשה הזה ראינו כפעילות שנאה גזענית".

תמונות חטופים נתלו מחוץ לחנות במרכז מסחרי במודיעין. 5 בנובמבר 2023. ביני אשכנזי
"מטרת השלטים היא לשחרר את החטופים ולא אמצעי לסימון של בית עסק ערבי"/ביני אשכנזי

היא המשיכה והסבירה: "מהסיבה הזו הסרנו מספר שלטים - לא קרענו אותם ובוודאי שלא זרקנו על הרצפה. המעשה שלנו נבע מאמונה שמטרת השלטים האלו היא לשחרר את החטופים ולא אמצעי לסימון של בית עסק ערבי.

ניסינו להסביר את זה לאנשים שהתרעמו אבל זה לא עזר, וכשהעניינים התחממו החלטנו ללכת משם - אבל זה היה מאוחר מדי. המצלמה הייתה פתוחה וזו שצילמה צעקה שאנחנו בוגדים ושעשינו את המעשה נגד החטופים - איך בכלל אפשר להגיד דבר כזה?!

"אנחנו ציונים שאוהבים את מדינתנו, בעלי השתחרר ממילואים בדרגת סא"ל וסרטון השיימינג שניסה לצייר אותנו אחרת, חוטא לאמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רחל לוין שתועדה מסירה כרזות של חטופים במרכז מסחרי במכבים רעות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מאחלים לכולנו ימים שקטים ושנחזיר את החטופים בשלום ובמהרה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"ועדיין, בכל סערת הרגשות הזו - אנחנו חושבים על משפחות החטופים, שאולי מי מהם ראה את הסרטון הזה ואולי לרגע חשב שמישהו כאן במדינה שלנו מתנגד למאבק הצודק שלהם. אם זה קרה, אנחנו מצטערים על התחושה הזו ויכולים להבטיח בלב שלם שאנחנו איתם ותמיד נהיה.

היא סיימה את דבריה בברכה :"אנו מאחלים לכולנו ימים שקטים ושנחזיר את החטופים בשלום ובמהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully