וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות החטופים נתלו דווקא על עסק של ערבי: "סימנו סתם אדם טוב"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 11:02

במרכז המסחרי במכבים מילאו בתמונות של החטופים בעיקר חנות אחת. תיעוד של תושבים שכעסו על הצעד והסירו את התמונות עורר סערה ברשת, וגם ביום שלאחר מכן האווירה במתחם עדיין מתוחה: "חבל שגם על דבר כזה יש ויכוחים כל הזמן"

זוג ממכבים הורידו כזרות חטופים שנתלו על חנות של אזרח ערבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שבוע מתוח נפתח הבוקר (ראשון) במרכז המסחרי של מכבים סביב תליית התמונות של כ-240 בני האדם שנחטפו בידי מחבלים לרצועת עזה ב-7 באוקטובר. זאת, לאחר שאתמול נתלו התמונות דווקא על חנות בבעלותו של ערבי-ישראלי - צעד שתושבים בעיר תיארו כגזעני. תיעוד של כמה מאלו שהסירו את התמונות מהחנות הופץ ברשת ועורר סערה, גם בגלל חילופי הדברים בין התושבים, וגם מפני שהסרת תמונות של חטופים נעשתה נפוצה בקרב מפגינים פרו-פלסטינים בחו"ל.

היום ה-30 למלחמה - כל העדכונים

החנות של עבד סגורה, וגם היום תלו על הכניסה עליה תמונות של חטופים. ליד שאר החנויות, לבד מאחת, אין כלל תמונות.

הבוקר, יום לאחר האירוע, האווירה במקום עדיין מתוחה. "מה שקרה הוא שבאו ותלו דווקא על העסק של עבד את התמונות בגלל שהוא ערבי", אומר אחד מבעלי העסקים הסמוכים לחנות. "מי שעשה את זה דווקא על עבד [בעל החנות - ב"א] הוא בן זונה. עכשיו אנשים, לך תבין, באו והורידו כי כאב להם שסימנו סתם אדם טוב כמוהו". הוא ביקש שלא נציין את שמו, ובעלי עסקים אחרים ביקשו שלא לדבר.

תמונות חטופים נתלו מחוץ לחנות במרכז מסחרי במודיעין. 5 בנובמבר 2023. ביני אשכנזי
תמונות חטופים נתלו מחוץ לחנות במרכז מסחרי במודיעין. 5 בנובמבר 2023/ביני אשכנזי

הררי, בעל טמבוריה שגם עליה נתלו תמונות, הביע צער על עצם הסערה. "גם היום בבוקר תלו, חבל שגם על דבר כזה יש ויכוחים כל הזמן", אמר. "אני אמרתי למי שרוצה לתלות: תבקשו רשות, אני אתן לכם לתלות לידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully