וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה": אחרי הפוסט המסית - עהד תמימי נעצרה

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 9:42

לאחר שהעלתה פוסט ובו קראה לרצח מתנחלים ביהודה ושומרון, נעצרה הפעילה הפלסטינית עהד תמימי. היא איימה: "נשחוט אתכם, נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולת שלכם". תמימי ידועה בכך שתועדה סוטרת לחייל צה"ל בשנת 2018

מעצר עהד תמימי/סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפעילה הפלסטינית ותומכת הטרור עהד תמימי נעצרה הלילה (שני), זאת לאחר שלפני כשבוע פרסמה פוסט מסית ברשתות החברתיות בו עודדה לרצוח מתנחלים ביהודה ושומרון.

"מחכים לכם בכל ערי הגדה מחברון ועד ג'נין - אנחנו נשחוט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה", כתבה תמימי ברשתות החברתיות ביום שלישי האחרון, "נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולת שלכם. יאללה קדימה אנחנו מחכים לכם".

מעצר עהד תמימי. 6 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מעצרה של תמימי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במרץ 2018 הורשעה תמימי בארבעה סעיפי אישום של תקיפת קצין וחייל צה"ל, הסתה והפרעה לכוחות צה"ל, ונידונה לשמונה חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי. היא שוחררה ב-29 ביולי 2018 לאחר ריצוי מלוא תקופת מאסרה.

תמימי נעצרה לאחר שתועדה סוטרת לקצין ובועטת בו בעימותים בנבי סאלח, כשלצדה אמה וצעירות נוספות. היא הורשעה במסגרת הסדר טיעון והודתה גם בשני אישומים נוספים של הפרעה לחייל והסתה.

בנוסף אליה הורשעו גם אמה, נרימאן תמימי, ובת דודתה, נור תמימי. נרימאן תמימי הורשעה בעבירות של הסתה, הפרעה לחייל וסיוע לתקיפת חייל, והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר וקנס בסך 6,000 שקל. נור תמימי הורשעה בעבירה של תקיפת חייל, והוטלו עליה מאסר בפועל החופף את תקופת מעצרה, מאסר מותנה וקנס בסך 2,000 שקל. האם נריאן שוחררה אף היא היום מהכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully