וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עהד תמימי: "נשתה את דמכם, מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה"

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 7:53

הפעילה הפלסטינית ותומכת הטרור קראה לרצח מתנחלים ביהודה ושומרון. "מחכים לכם בכל ערי הגדה מחברון ועד ג'נין", כתבה ברשתות החברתיות. "אתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה - יאללה קדימה אנחנו מחכים לכם"

בווידאו: תיעוד מפעילות כוחות צה"ל בעומק רצועת עזה/צילום: דו"צ

הפעילה הפלסטינית ותומכת הטרור עהד תמימי קראה אתמול (שני) לרצח מתנחלים ביהודה ושומרון. "מחכים לכם בכל ערי הגדה מחברון ועד ג'נין - אנחנו נשחוט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה", כתבה ברשתות החברתיות. "נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולת שלכם. יאללה קדימה אנחנו מחכים לכם".

במרץ 2018 הורשעה תמימי בארבעה סעיפי אישום של תקיפת קצין וחייל צה"ל, הסתה והפרעה לכוחות צה"ל, ונידונה לשמונה חודשי מאסר בפועל ושמונה חודשי מאסר על תנאי. היא שוחררה ב-29 ביולי 2018 לאחר ריצוי מלוא תקופת מאסרה.

הנערה הפלסטינית, עהד תמימי במהלך מסע"ת בנבי סאלח בגדה המערבית לאחר שחרורה מהכלא הישראלי. רויטרס
"קראה לרצח מתנחלים". תמימי/רויטרס

תמימי נעצרה לאחר שתועדה סוטרת לקצין ובועטת בו בעימותים בנבי סאלח, כשלצדה אמה וצעירות נוספות. היא הורשעה במסגרת הסדר טיעון והודתה גם בשני אישומים נוספים של הפרעה לחייל והסתה.

בנוסף אליה הורשעו גם אמה, נרימאן תמימי, ובת דודתה, נור תמימי. נרימאן תמימי הורשעה בעבירות של הסתה, הפרעה לחייל וסיוע לתקיפת חייל, והוטלו עליה שמונה חודשי מאסר וקנס בסך 6,000 שקל. נור תמימי הורשעה בעבירה של תקיפת חייל, והוטלו עליה מאסר בפועל החופף את תקופת מעצרה, מאסר מותנה וקנס בסך 2,000 שקל. האם נריאן שוחררה אף היא היום מהכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully