וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרה גופתה של רות פרץ, נערה בעלת צרכים מיוחדים שנרצחה עם אביה במסיבה ברעים

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 17:51

רות פרץ, בת ה-17 עם שיתוק מוחין, הייתה מוגדרת נעדרת במשך חודש. גופתו של אביה אריק, נמצאה באזור המסיבה 9 ימים לאחר הטבח, אז גם נמצא בשטח הכסא הממונע של רות. הלווייתה תתקיים הערב בצפת

בווידאו: חשיפת ממדי הזוועה בקיבוץ בארי/יותם רונן

כחודש אחרי הטבח בפסטיבל ב"רעים", אותרה היום (ראשון) גופתה של רות פרץ, הנערה בעלת הצרכים המיוחדים שנרצחה במסיבה יחד עם אביה, אריק. בת ה-17 הוכרזה כנעדרת מאז השבת השחורה, ולאחר תשעה ימים נמצאה גופתו של אביה אריק. הכיסא הממונע של רות, שסבלה משיתוק מוחין, נמצא בשטח כמה ימים לאחר הטבח, והיה חשש כי היא נחטפה לעזה. הלווייתה תתקיים הערב ב-21:30 בבית העלמין בצפת.

רננה טויטו, שבעבר הייתה המחנכת של רות בבית הספר "גן אור" של אקי"ם חיפה, כתבה: "רות היקרה, זכיתי ללמד אותך בכיתתנו שנתיים ובכלל להכירך ולראות אותך גדלה כ-10 שנים. נערה נבונה, יודעת מה היא אוהבת ורוצה, עטופה באהבה אין סופית של אבא אריק. הגעתי לבקר אותך גם בביתך, היה ניכר כמה את אהובה. הנדנדה, הטלווזיה, הבובות שלך, הכל על מנת שתהיי מוקפת בדברים שעושים לך טוב. נזכרת ברצון שלך לקבל חיבוק כשאת חוששת מקול חזק כשהיה בכיתה בפתאומיות וממש אומרת 'בוק בוק'. אני מתארת לעצמי כמה בטח פחדת ברגעי האימה האחרונים ולא היה מי שייתן חיבוק. היה ברור לכולם הקשר המיוחד שיש רק לאבא אריק ולך. מאחלים לימית ולאמא אלינור, כוחות וחיזוקים לעבור את התקופה הכל כך קשה הזו. נתגעגע אליך רות".

אריק ורות פרץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אריק ורות פרץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כ-1,400 בני אדם נרצחו וכ-5,400 נפצעו במלחמה ובהסלמה בצפון. בשבת, 7 באוקטובר, אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים, שוטרים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ. בכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים.

המחבלים חטפו תושבים רבים לעזה, וביניהם קשישים, נשים וילדים - מחבלים הודו בחקירתם כי אלו היו חלק מההוראות אותן קיבלו לפני הפלישה לעוטף. דובר צה"ל עדכן 241 משפחות שיקיריהן נחטפו לרצועה, ובמקביל מתקיימים מגעים לעסקת שבויים באמצעות מתווכים. עד כה שוחררו ארבע חטופות מידי חמאס, שתיים מהן בעלות אזרחות אמריקנית. חטופה נוספת, חיילת צה"ל אורי מגידיש, שוחררה אף היא מידי חוטפיה במבצע חשאי של כוחות הביטחון בעומק הרצועה.

בתגובה לאירועים, פתחה ישראל במלחמת "חרבות ברזל". במסגרת זאת, תקף צה"ל יעדים בעזה, הטיל מצור על הרצועה, ומאפשר כניסה של סיוע הומניטרי דרך מעבר רפיח בלבד. בתוך כך, התעוררה מתיחות גם בגבול הצפון: טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בצפון - צה"ל סיכל כמה ניסיונות נוספים של חוליות מחבלים לירות לעבר ישראל ותקף כמה עמדות של חיזבאללה, שלקח אחריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully