וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה נמלטה משדרות - תושב נתניה ביצע בה מעשים מגונים

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 15:03

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 32 בגין מעשים מגונים בנערה שנמלטה משדרות לנתניה בעקבות המלחמה בעזה. לפי האישום, הגבר פגש בה בעת שטיילה עם כלבה, שידל אותה להגיע למקום מבודד וביצע בה את זממו. היא הצליחה להדוף אותו ונמלטה ולמחרת הגבר נעצר

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 32 מנתניה בגין מעשים מגונים שביצע בנערה שנמלטה משדרות לנתניה בעקבות המלחמה בעזה. כתב האישום הוגש בתום חקירה שנוהלה במחוז מרכז של המשטרה וכתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז.

חוקרי תחנת נתניה פתחו בחקירה בעקבות הדיווח שהתקבל על ידי הנערה, שסיפרה כי האירוע התרחש באחד הרחובות הסמוכים לחוף הים בעיר. היא התגוררה באחד מבתי המלון בעיר על קו החוף לאחר שפונתה מעיר מגוריה, שדרות, ויצאה לטייל עם כלבה.

אז היא פגשה בנאשם, שהחל לשוחח איתה ושידל אותה להגיע למקום מבודד. אז, כך לפי כתב האישום, הוא החל לפתח איתה שיחה בעלת אופי מיני וביצע בה מעשים מגונים על אף שידע כי מדובר בקטינה. לבסוף הצליחה הנערה להדוף אותו ממנה ונמלטה מהמקום.

חקירה מהירה שנוהלה במחלק משפחה בתחנת נתניה הביאה לזיהוי הנאשם ומעצרו כבר למחרת האירוע המיוחס לו. מעצרו הוארך בהתאם לצורכי החקירה וכאמור היום הוגש נגד כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully