וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשתי, אני מאד אוהב אותך": התיעוד האחרון של יונדב שנפל בעזה

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 13:33

בעיצומה של הלחימה בעזה ירד צוות וואלה! לביקור בבסיס בדרום ואסף סרטוני דרישות שלום מהחיילים הנערכים ליציאה לקרב. אחד החיילים היה לוחם סיירת גבעתי, יונדב לוינשטיין. זו הייתה המזכרת האחרונה שהשאיר, שכן ימים ספורים לאחר מכן נפל לוינשטיין בקרבות בצפון הרצועה

בווידאו:סמ"ר יונדב רז לוינשטיין מוסר ד"ש לאשתו מהשטח, 24 באוקטובר 2023 נפל ביום 3 בנובמבר 2023/אבי רוקח

במהלך ימי הלחימה בעזה ירד צוות וואלה! לביקור בבסיס בדרום ואסף סרטוני דרישות שלום מהחיילים הנערכים ליציאה לקרב. בזמן יום הצילום ניגש בביטחון לכתבינו חייל אצילי וגבוה, עם זקן וכובע, ולקח ממנו את המיקרופון. "שלום, אני יונדב לוינשטיין מירושלים. אני רוצה למסור ד"ש לאשתי הדר. אני מאוד אוהב אותך", אמר בחיוך של געגוע. זו הייתה המזכרת האחרונה שהשאיר, שכן ימים ספורים לאחר מכן נפל לוינשטיין, לוחם סיירת גבעתי בן 23, בלחימה בעזה. הסרטון נשמר במערכת וכעת הוא מתפרסם כאן. מערכת וואלה! משתתפת בצערה של משפחת לוינשטיין על נופלו של יונדב.

ראש המועצה המקומית קרני שומרון, יגאל להב, פרסם פוסט שבו ספד ללוינשטיין. "קבלנו את ההודעה הקשה על נפילתו של יונדב רז לוינשטיין הי"ד, מסיירת גבעתי, בעלה של הדר קרוואני, ביתם של פועה ואשר היקרים, אשר התחתנו רק לפני חודשיים ברמת גלעד, 300 מטרים מביתם של מיתר וידידיה", כתב להב, שציים בהקדמה כי בדיוק חזר מהלווייתו של חלל נוסף, תושב המועצה ידידיה אליהו.

בווידאו: סמ"ר יונדב לוינשטיין הובא למנוחות/מערכת וואלה!

"שתי הלוויות, בהפרש של פחות מ- 12 שעות, בהר הרצל, לשני לוחמי צה"ל, שרמת גלעד חיברה בניהם וכעת גם הסמיכות בחלקת הקברים. שורות שורות של קברים טריים, חלקות שהשמות על שילוט מפלסטיק, חלקות עם פרחים הממתינות למסגור האבן", המשיך להב. "ליבנו עם משפחת קרוואני והדר היקרה, שהלב מסרב לקבל את המציאות הקשה והבלתי נתפסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully