וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור, פרמדיק בשלדג, עמד להתחיל לימודי רפואה. שלשום נהרג בצפון הרצועה

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 11:40

רס"ר ליאור ארזי, בן 25 מגבעת חיים איחוד, התנדב כפרמדיק במד"א ורק לאחרונה עבר לירושלים כדי להתחיל בלימודים: "לא היה בו גרם של רוע ולא שמץ של ציניות. אנחנו רק מתחילים לשמוע עכשיו איזה דוגמה ומופת הוא היה. איזו אבידה למשפחה, איזו אבידה לעולם"

בווידאו: פעילות כוחות צה"ל בעוקמ רצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

אתמול הותר לפרסום כי רס"ר ליאור ארזי, בן 25 מגבעת חיים איחוד, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הלוויתו של ארזי, שהיה לוחם ופרמדיק ביחידת שלדג, תיערך היום בשעה 15:00 בצהריים בחלקה הצבאית בבית העלמין של הקיבוץ. הוא אחד מ-29 חללי צה"ל שנפלו מתחילת התמרון הקרקעי לתוך שטח הרצועה.

היום ה-30 למלחמה - כל העדכונים

ארזי היה דור שלישי לחברי הקיבוץ שבמועצה האזורית עמק חפר. הוא התנדב לשנת שירות בחצור הגלילית לפני שהתגייס, והמשיך לשרת ביחידת שלדג בקבע. הוא התנדב גם במד"א, ורק לאחרונה עבר לירושלים עם בת זוגו, מאיה, כדי להתחיל ללמוד רפואה. מלבדה, הוא הותיר אחריו את הוריו אורית וניר, ושלוש אחיות: מורן, סיוון ונטע.

"ליאור הוא אחד מבניה הבולטים של קהילת הקיבוץ", אמרו במועצה, "תמיד עם חיוך מקסים, טוב לב, צנוע, מוקף חברים ובעל חוש הומור".

"לא חשבתי שזה יגיע למשפחה שלנו, ואוי כמה שכל הקלישאות נכונות. אלוהים באמת לוקח את הטובים ביותר", כתב בפייסבוק יובל ארזי, בן דודו. "ליאור, גבוה וחזק וחתיך ויפה, הבן אדם עם הלב הכי נקי שהכרתי. לא היה בו גרם של רוע ולא שמץ של ציניות. היה לו לב כל כך טוב. הייתה לו יכולת נדירה להיות מחובר ונאמן לעצמו. הוא ידע מי הוא, ומה מצפן הערכים שמוביל אותו, ושום דבר לא יכול היה להזיז אותו מזה. שילוב נדיר של שקט פנימי, עדינות ועוצמה, שהרשים אותי כל כך. גבר שבגברים, חזק כל כך, נחוש, אמיץ שרץ קדימה, ובו זמנית עם לב רך ועיניים טובות, שמה שמוביל אותו זה אהבה".

רס"ר ליאור ארזי ז"ל. דובר צה"ל
ליאור ארזי/דובר צה"ל

"אנחנו רק מתחילים לשמוע עכשיו איזה דוגמה ומופת הוא היה ביחידה, כמה מבצעים הוא השתתף בהם וכמה העריצו אותו", הוסיף, "הלב שבור. גוש של עצב שתקוע בגרון ובלב ובבטן ולא הולך לשום מקום, כי אין לו לאן ללכת"

"איזו אבידה למשפחה, איזו אבידה לעולם", סיים.

עד כה נהרגו 345 חללים במלחמת "חרבות ברזל". מספר זה כולל את לוחמי כיתות הכוננות שהגנו על יישובי העוטף ב-7 באוקטובר, אך לא את עשרות השוטרים ואת לוחמי שב"כ שנפלו בלחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully