וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש למלחמה - ושדרות ריקה: "אין תחושת ביטחון"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 11:37

העיר הדרומית שספגה אלפי טילים דוממת כבר כמה שבועות. רוב התושבים מפוזרים ברחבי הארץ ובתי העסק נותרו סגורים, אך לחלק מהתושבים אין לאן לחזור. "כל הבית הרוס", סיפר יורם. מורן הוסיפה: "עדיין חוששים שמחבל שפל יצליח להגיע לעיר"

בווידאו:ביתה של ליאורה, שדרות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ישראל נכנסה הבוקר (ראשון) ליום ה-30 למלחמה בעזה ובשדרות דממה מוחלטת. כמה מאות תושבים בלבד נותרו בעיר. החנויות סגורות. הרחוב הראשי דומם. תושבי העיר שפונו לאחר פרוץ המלחמה נמצאים כמעט בכל הארץ: ירושלים, תל אביב, אילת וים המלח. לחלקם כבר נמאס, אבל אין להם לאן לחזור.

ביתו של יורם בוסקילה נפגע כשהוא היה בבית מלון. הרקטה הרסה את גג הבית ואת חדר השינה. "אני רוצה לחזור הביתה. אני לא מוצא את עצמי בבית המלון", אמר בוסקילה לוואלה!. "כולם רוצים לחזור לשדרות. רוצים לחזור הביתה לפינה שלך, אבל אנחנו לא יכולים. כל הבית הרוס".

ביתו של יורם בוסקילה בשדרות. 5 בנובמבר 2023. יניר יגנה
נזק לבית בשדרות מפגיעת רקטה/יניר יגנה

מורן הילה מדמוני, תושבת העיר, נמצאת יחד עם משפחתה באילת. "אני רוצה לחזור הביתה אבל אין לי גם לאן לחזור", היא סיפרה. "אנחנו נמצאים באילת כאילו בגן עדן, אבל מרגישים גיהנום. אנחנו רוצים לחזור לעיר שאנחנו אוהבים, אבל חוששים עדיין שאיזה מחבל שפל יצליח להגיע לעיר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פינוי תושבי שדרות, 15 באוקטובר 2203. רויטרס
פינוי תושבי שדרות לפני 3 שבועות/רויטרס

תמיר פרץ הוסיף: "אני רוצה לחזור לעבודה ולהחזיר את העסק לפעולה. אבל אנחנו חוששים ממחבלים. אין תחושת ביטחון. אנחנו מקווים מאוד שיתירו לנו לחזור. זאת העיר שאנחנו אוהבים והיא מרכז חיינו. אנחנו מתגעגעים לבית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully