וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמנו משבעה שלישית ברציפות. במקביל אנחנו מתעסקים בלהחזיר את 7 בני המשפחה החטופים"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 11:00

אביב הברון סיפר בריאיון ל-103FM כי אינו יודע מה עלה בגורלם של משפחתו החטופה. "לא קיבלנו עדכון - רק אמרו לנו שהם חטופים ומאז שום התקדמות בעניין", שיתף. "מותשים מלהקריא את הרשימה פעם אחר פעם. אין לנו לילות"

בווידאו: קבלת השבת של משפחות החטופים במוזיאון תל אביב/לפי סעיף 27א

אביב הברון,עורך בכיר בעיתון ידיעות אחרונות ששבעה מבני משפחתו נחטפו לשבי חמאס בעזה, סיפר בראיון ל-103FM כי אינו יודע מה עלה בגורלם. "הסטטוס הוא שהם חטופים ומאז לא שמענו חידוש בעניין", אמר. "גם בני משפחתי שנרצחו הוגדרו כחטופים. אין לי ביטחון בכלום, יש לי הרבה תקווה אבל שלושתם נרצחו בשבת בבארי. לרגע הם לא היו חטופים. זה חלק מהבלגן הגדול שמאפיין את המערכת".

הברון אמר כי משפחתו קמה משבעה שלישית ברציפות. "עכשיו אנחנו לא באבל, וגם תוך כדי השבעה לא היינו מרוכזים באבל אלא במערכה להחזרת החטופים", שיתף. "אנחנו מותשים מלהקריא את הרשימה פעם אחר פעם. עשרה מבני המשפחה שלנו היו בבארי באותה השבת, חלקם אנשי בארי וחלקם הגיעו לחגוג את סוכות. שני גיסים שלי נרצחו, אבשלום ואביתר, אחותי הקטנה לילך נרצחה, שושן אחותי הגדולה בעזה יחד עם עדי, הבת שלה, בעלה טל, הילדים נווה בן שמונה ויהל בת שלוש, שרון, אחותו של אבשלום, ובתה נועם בת ה־12. לילות כמעט אין, והם עוברים בעשייה".

הרוגי וחטופי משפחת הברון קיפניס. באדיבות המשפחה
הרוגי וחטופי משפחת הברון קיפניס/באדיבות המשפחה
אביב הברון. טל שחר, אתר רשמי
אביב הברון/אתר רשמי, טל שחר

"עכשיו כל המאמץ מתמקד בתקשורת ישראלית כדי להציב שוב ושוב את החשיבות של החזרת החטופים בשורה הראשונה יחד עם חיסול חמאס ולא סנטימטר אחד מאחורה", הבהיר. "הלילות, אם יש בכלל לילות, הם קצרים. זה אובדן כל כך גדול, אנחנו רחוקים מלהתחיל לעכל אותו. שום קשר ושום עדכון אין לנו. אני רוצה להאמין שבתוך הקבינט המצומצם, המסרים שאנחנו מחלחלים אליהם עוברים קדימה ומוצגים שם בדרגת החשיבות העליונה. אני שומע בשוליים את קפסולות הרעל שטוענות שהקיבוצניקים אשמים באירועים, אנחנו צריכים להיות שם במסות הרבה יותר גדול כדי לצעוק את הקול השפוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully