וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של אוהד בן ה-9 שמוחזק בשבי חמאס: "אנחנו עסוקים בלשרוד - יש אווירה של פחד"

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 7:40

רועי מונדר-זכרי אמר בריאיון ל-103FM כי אין שום אינדיקציה למצבו של אחיו: "אין שום מידע איפה הם או אם ראו אותם". על רגעי האימה בשבת השחורה: "אנחנו גרים בכלל בכפ"ס והם נסעו לניר עוז לבקר את סבא וסבתא. המשפחה הייתה אמורה לחזור לפה בבוקר - אבל הם לא הספיקו"

בווידאו: מפגן תמיכה לשחרור אוהד מונדר-זכרי שחוגג יום הולדת 9 בשבי בעזה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האזינו לשיחה ב-103FM

רועי מונדר-זכרי, אחיו של אוהד בן התשע שנחטף בשבת השחורה ומוחזק בשבי החמאס, אמר בריאיון ל-103FM כי אין שום מידע לגבי מצבו של אחיו. "אנחנו לא יודעים הרבה חוץ מהטייטל של חטופים", שיתף. "אין אינדיקציה איפה הם או אם ראו אותם".

רועי סיפר כי משפחתו גרה בכפר סבא וסבא וסבתא של אוהד - בניר עוז. "ביום חמישי אוהד ואבא שלי וקרן, אימא שלו, נסעו לניר עוז לבקר והם היו אמורים באותו יום שבת בכלל לחזור לפה", שחזר. "הם לא הספיקו. אוהד ציין יום הולדת ב־31 באוקטובר. ביום ההולדת שלו הייתה מתוכננת חגיגה משפחתית פה. המסיבה של אוהד הייתה אמורה להיות פה, יחד עם ההורים של קרן".

"ב־31 באוקטובר אנחנו פשוט ציינו את זה כאן", אמר. "היו המון אנשים שבאו אלינו לכפר סבא ומפגן הסולידריות המהמם הזה שהיה בכל הארץ מאוד חימם לנו את הלב ונתן לנו המון תקווה. היה גם עוד מיזם באותו יום, של ברכות שאספו מכל הארץ ומהעולם, קרוב ל-8,000 ברכות. זה מאוד עודד אותנו, אבל עכשיו שוב יש איזשהו שקט תעשייתי כזה שהוא מאוד מפחיד. שלא מדברים על זה מספיק, שלא מדברים על אוהד. אנחנו מנסים גם מצד אחד להחזיק את עצמנו באיזושהי סוג של שפיות, ומצד שני לעשות משהו אקטיבי גם כדי שנרגיש שאנחנו עושים משהו ולא יושבים בחיבוק ידיים, אבל גם כדי באמת לעורר מודעות עד כמה שניתן. זה מאמץ של כל המדינה אני חושב, לא רק של החטופים".

אוהד מונדר-זכרי. באדיבות המשפחה, צילום מסך
אוהד מונדר-זכרי/צילום מסך, באדיבות המשפחה

רועי הסביר כי המשפחה מאוד מודאגת ולדבריו עסוקה בלשרוד את הסיטואציה. "זה דורש המון תעצומות נפש בכלל לשרוד בזה", הסביר. "ההתמודדות שלנו היא הקלה מבין האופציות, יש אנשים שיושבים שם. הייתה פה פעם אחת שראיתי שאימא באה עם ילד. יש פה עדיין איזושהי אווירה כזאת של פחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully