וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס תקף כוח צה"ל שפתח ציר הומניטרי לדרום רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 4.11.2023 / 17:54

דובר צה"ל בערבית עדכן את תושבי הרצועה כי ציר "צאלח אלדין" ישמש למעבר הומניטרי לתושבי צפון הרצועה, אך חמאס תקף את כוחות צה"ל במטרה למנוע את פתיחתו. זאת הפעם השנייה מתחילת הלחימה שצה"ל מכריז על ציר הומניטרי שבו לא יתקפו לטובת מעבר בטוח של תושבי עזה דרומה

ההוכחה שחמאס ביצע תקיפה על ציר הומניטרי/דובר צה"ל

בזמן שצה"ל פתח היום (חמישי) ציר הומניטרי לתנועת תושבי עזה דרומה, מחבלי ארגון הטרור חמאס תקפו את הכוחות שעסקו בפתיחתו. הציר מיועד לתושבי צפון הרצועה שטרם נעו דרומה למען שמירה על ביטחונם, אך חמאס ניסה לעצור את פתיחת הציר ולייצר מעבר המוני של תושבים.

דובר צה"ל בערבית עדכן מוקדם יותר היום כי בין השעות 13:00-16:00 ציר "צאלח אלדין" שברצועת עזה ישמש למעבר הומניטרי לתושבי צפון הרצועה, אך חמאס ניצל את חלון ההזדמנויות ההומניטרי שצה"ל העניק לתושבי עזה ומחבלי הארגון תקפו בירי מרגמות וטילי נ"ט את כוחות צה"ל שהגיעו לציר ועסקו בפתיחתו, זאת על מנת למנוע את פתיחתו לתנועת תושבי הרצועה. באירוע זה אין נפגעים לכוחותינו.

שיגורי חמאס לעבר הציר ההומניטרי, 4 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
מחבלים תקפו את הכוחות שעסקו בפתיחתו. תמונות שתיעדו את תקיפת הציר ע"י חמאס/דובר צה"ל
שיגורי חמאס לעבר הציר ההומניטרי, 4 בנובמבר 2023. דובר צה"ל
הפעם השנייה שצה"ל מכריז על ציר הומניטרי. מפת השיגורים של חמאס לעבר הציר ההומניטרי/דובר צה"ל

זאת הפעם השנייה מתחילת הלחימה שצה"ל מכריז על ציר הומניטרי בו לא יתקפו לטובת תושבי עזה. הציר הראשון שנפתח היה באזור אל-מוואסי שמצפון לרפיח, מדרום לנחל עזה. מטרת הציר הייתה התפנות בטוחה ראשונה של תושבי צפון הרצועה לכיוון דרום. צה"ל אז הכריז כי לאזור זה גם ינותב סיוע בינלאומי שיגיע דרך מעבר רפיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully