וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביזיון": גל הירש גורש בצעקות על ידי משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 4.11.2023 / 14:19

הממונה על שחרור החטופים והנעדרים ברצועת עזה הגיע למאהל המחאה - והותקף בצעקות על ידי המשפחות והתומכים. הערב בשעה 20:00 תתקיים עצרת הזדהות ברחבת מוזיאון תל אביב

בווידאו: גל הירש גורש בצעקות על ידי בני משפחות החטופים/ליזי שאנן

מחאת משפחות החטופים עולה שלב: הממונה על הטיפול בסוגיית החטופים והנעדרים גל הירש, הגיע היום (שבת) להפגנת המשפחות ברחבת מוזיאון תל אביב ("כיכר החטופים והנעדרים"), התקבל בקריאות "ביזיון" ו-"בושה" - וספג ביקורת קשה על התנהלות הממשלה בנושא שחרור החטופים בעזה. הערב בשעה 20:00 תתקיים עצרת הזדהות ברחבת המוזיאון בהשתתפות אמנים ותומכים מכל רחבי הארץ.

לראשונה, משפחות החטופים ישנו הלילה במאהל שהקימו מול שער שאול של בסיס הקריה, ומסרו כי לא יחזרו לבתיהם עד שכלל הישראלים ששבויים בידי חמאס לא יוחזרו. "אני כבר חודש מחוץ לבית, 4 שבועות בדיוק לא חזרתי הביתה", אומרת מירב לשם גונן, אמה של רומי גונן שנחטפה לעזה, בעודה נערכת ללילה הראשון במאהל, "היום אנחנו פותחים את המקום המדהים הזה, עם כל האהבה של עם ישראל. אנחנו מתכוונים לא לחזור הביתה עד שהם יחזרו הביתה. אנחנו מזמינים את כולם להיות איתנו פה, כדי לוודא שכולם מבינים שכל ישראל ערבים זה לזה, וכולנו ביחד נביא אותם חזרה הביתה, את כל 241 החטופים שנמצאים בעזה. אנחנו נהיה פה כל יום וכל לילה עד שהם יחזרו".

גל הירש במטה החטופים והנעדרים. אורי סלע, מערכת וואלה!
גל הירש עם משפחות החטופים, היום (שבת)/מערכת וואלה!, אורי סלע

בין חברי המאהל נמצא גם אנטון לובנוב, אחיו של אלכס לובנוב שנחטף לעזה. "אנטון לא נמצא איתנו כרגע ואני מקווה שיחזור אלינו בקרוב. אנחנו נמצאים פה ב'כיכר החטופים', הולכים לישון פה הלילה. אנחנו מבקשים מכם להגיע לעצרת, חברים, משפחות, כל העם צריך להתאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully