וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משאירים פצועים בשטח: 260 לוחמים חולצו מרצועת עזה מתחילת התמרון

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 17:35

לוחמי יחידת החילוץ המיוחדת 669 ערכו כ-150 גיחות לעומק השטח הפלסטיני כדי לפנות פצועים בשיתוף כוחות יבשה ויחידות העילית של צה"ל. צפו מבטן המסוק של אחת מהפעולות החילוץ

בווידאו: חילוץ פצועים על ידי יחידת 669 בעומק רצועת עזה/צילום: דו"צ

260 לוחמי צה"ל פצועים פונו משטח רצועת עזה על ידי לוחמי יחידת החילוץ 669 מתחילת התמרון הקרקעי - כך מפרסם הערב (שישי) דובר צה"ל.

היום ה-28 למלחמה - כל העדכונים

הפינוי, שנעשה בשיתוף צוותי רפואה וטייסות מסוקי הסע"ר של חיל האוויר, כמו גם כוחות יבשה ויחידות העילית של צה"ל, נעשה פעמים רבות תחת אש, בעומק השטח הפלסטיני. צוותים ייעודיים מפנים בכלי רכב את הפצועים ומביאים אותם לנקודות חבירה למסוקים - שם הם מעניקים ללוחמים טיפול רפואי ראשוני - ומטיסים אותם לבתי החולים בישראל. לפי ההודעה, נעשו עד כה כ-150 פעולות חילוץ כאלה, בקרקע ובאוויר. דובר צה"ל אף שחרר תיעוד של אחת הפעולות האלה - פינוי של ארבעה לוחמים שנפצעו מירי בעומק רצועת עזה - וניתן לצפות בו למעלה.

עד כה, הותרו לפרסום שמותיהם של 25 לוחמים שנהרגו מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה, מתוך יותר מ-300 חללי צה"ל שנפלו מתחילת מלחמת "חרבות ברזל". מספר זה כולל את לוחמי כיתות הכוננות שהגנו על יישובי העוטף ב-7 באוקטובר, אך לא את עשרות השוטרים ואת לוחמי שב"כ שנפלו בלחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully