וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מעריב: נתניהו יורד ל-18 מנדטים, מפלגה בראשות בנט תקבל 17

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 9:08

המחנה הממלכתי עלה השבוע ב-3 מנדטים, מ-36 ל-39 בעוד יש עתיד יורדת ל-15. במצב בו תקום מפלגה ימנית ליברלית חדשה בראשות בנט, מצא הסקר כי מפלגה זו תעמוד על 17 מנדטים ותהיה בשוויון עם הליכוד. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בני גנץ ממשיך להוביל בפער משמעותי

מלחמת חרבות ברזל: בנימין נתניהו על הלחימה מול חמאס/מעריב

סקר מעריב שפורסם הערב (חמישי) מצביע על עלייה במספר המנדטים של ההמחנה הממלכתי, שמגיע בסקר הנוכחי ל-39. זאת, לעומת הליכוד שיורדת ל-18 מנדטים. עוד מצא הסקר כי מפלגה בראשות בנט תזכה ל-17 מנדטים, ותהיה בשוויון עם הליכוד.

המחנה הממלכתי עלה השבוע ב-3 מנדטים, מ-36 ל-39, מנדטים שמגיעים אליו בעיקר מיש עתיד, שיורד בשני מנדטים ל-15. הליכוד יורד גם הוא במנדט ועומד על 18. במאזן הכללי, הקואליציה עומדת על 42 מול 78 לאופוזיציה.

נפתלי בנט עם הראל אורן הרבש״צ של קיבוץ רעים. naftalibennett, צילום מסך
מפלגה בראשות בנט תזכה ל-17 מנדטים/צילום מסך, naftalibennett

הציבור נשאל מה יקרה במצב בו תקום מפלגה ימנית ליברלית חדשה בראשות נפתלי בנט. במצב כזה, על פי הסקר מפלגתו של בנט תקבל 17 מנדטים, ותשתווה לליכוד שיעמוד גם כן על 17. שמונה מהמנדטים של המפלגה החדשה יגיעו על חשבון המחנה הממלכתי, בעוד שבעה נוספים ידיעו ממצביעים שטרם החליטו למי יצביעו במפת המפלגות הנוכחית. הליכוד ויד עתיד תורמות כל אחד מהן מנדט למפלגה שכזו.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, הנתונים ממשיכים להיות זהים לשבועות הקודמים. בני גנץ עומד על 29% התאמה, בעוד נתניהו על 27%, עם 24% מהמשיבים שאינם יודעים במי היו בוחרים. מבין מצביעי הליכוד בבחירות בשנת 2022, עולה כי רק 60% היו מצביעים שוב לנתניהו, בעוד 20% היו מצביעים לגנץ ו20% לא יודעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully