וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף למאמץ המלחמתי: בנו של אריה דרעי נמצא בהליכי גיוס לצה"ל

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 22:03

דרעי בן ה-40 התגייס לטירונות מקוצרת של עשרה ימים, וייקח חלק במערך המילואים של צה"ל. מתחילת מלחמה בעזה פנו עד כה לצה"ל כ-3,000 צעירים חרדים בבקשה להתגייס, כאשר מתוכם החלו מאות בתהליך גיוס

בווידאו: דרעי אומר שמעולם קבינט לא נאלץ להתמודד עם היקף כזה של החלטות/מערכת וואלה!

ינקי דרעי, בנו של אריה דרעי, התגייס היום (חמישי) לטירונות מקוצרת של עשרה ימים, וייקח חלק במערך המילואים של צה"ל. דרעי בן ה-40 מכהן בשנים האחרונות כיו"ר מחלקה בהסתדרות הציונית.

מתחילת מלחמה בעזה, פנו עד כה לצה"ל כ-3,000 צעירים חרדים בבקשה להתגייס, כאשר מתוכם החלו מאות בתהליך גיוס לצה"ל, ביניהם כאמור נמצא גם ינקי דרעי.

ינקי דרעי הבן של אריה. ראבן קסטרו, ראובן קסטרו
ינקי דרעי/ראובן קסטרו, ראבן קסטרו

מרבית המתגייסים הם חרדים בוגרי ישיבות ליטאיות בגילאי 26-39, שאינם מחויבים להתגייס לצה"ל אך עשו זאת כחלק מהמאמץ הכלל הישראלי במלחמה הנוכחית.

למרות מספר הנרשמים הגבוה לטובת גיוס, בצה"ל עדיין מגיבים יחסית באיטיות ושבועיים מאז תחילת המלחמה גייסו רק את 200 החרדים הראשונים. בין הנרשמים יש כתוצאה מכך תסכול רב אבל גורמים במנהלת גיוס החרדים טוענים כי התגובה היא המהירה ביותר שיש: "מעולם לא היה דבר כזה שאפשרו לגייס חיילים מיום ליום ואנחנו מקווים שאחרי הסנונית הראשונה - יהיה אפשר להגביר את הקצב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חרדים בלשכת גיוס. 23 באוקטובר 2023. יקי אדמקר
חרדים בלשכת גיוס. 23 באוקטובר 2023/יקי אדמקר

השינוי שנרשם בזמן המלחמה הוא בקרב חרדים נשואים שיצאו לשוק התעסוקה ואין לו כל השפעה על עשרות אלפי תלמידי ישיבות צעירים ואברכי כוללים ש"תורתם אומנותם" ובמסגרת זאת יושבים ולומדים תורה ברוב שעות היממה ומקבלים פטור משירות צבאי עד גיל 26.

המלחמה אומנם עצרה את תוכנית החקיקה של המפלגות החרדיות סביב עניין הפטור מגיוס לצה"ל, אך ההערכה היא כי בהמשך - ש"ס ויהדות התורה יעמדו על דרישתן זאת, בדומה לנהוג במשך עשרות שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully