וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבלים הרוגים, ואנחנו ממשיכים בתמרון": קולות הקשר מהקרב הקשה בתוך עזה

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 19:55

לוחמי גדוד 13 של גולני וגדוד 53 של שריון נתקלו הלילה במהלך פעולתם בעזה בחוליות מחבלים. במהלך הקרב ירו המחבלים לעברם טילי נ"ט ואף ניסו לטפס על הרכבים המשוריינים בהם נהגו כדי להניח עליהם מטענים, אולם הלוחמים יצאו עם ידם על העליונה. כך נשמע הקרב הקשה

"העיקר לטהר את הקן מחבלים שיש כאן": קולות הקשר מהקרב של חטיבת גולני בעזה/דובר צה"ל

לוחמי גדוד 13 של גולני, יחד עם לוחמי שריון מגדוד 53, פעלו הלילה (חמישי) ברצועת עזה, ונתקלו בכמה חוליות מחבלים. הלוחמים ניהלו עם המחבלים קרב ממושך תחת אש מסיבית, ולבסוף הביסו אותם. "התוצאה הייתה שהם הרוגים ואנחנו ממשיכים בתמרון, עד הניצחון"

במהלך הלילה, נתקלו לוחמי גולני ושריון בחוליות מחבלים שביצעו לעברם ירי של טילי נ"ט, והפעילו לעברם מטענים רבים. הלוחמים ניהלו עם המחבלים קרב ממושך תחת אשת כבדה, כשבמהלך האירועים ניסו כמה מחבלים לטפס על כלי הרכב המשוריינים של הלוחמים ולהניח עליהם מטענים. מחבלים אלו חוסלו.

כוחות צה"ל מנהלים קרבות עזים מול מחבלים של ארגון הטרור חמאס בעומק רצועת עזה. 31 באוקטובר 2023. דובר צה"ל
כוחות צה"ל מנהלים קרבות עזים מול מחבלים מעומק הרצועה/דובר צה"ל

צה"ל מסר כי במקביל ללוחמה הקרקעית, הכווין הכוח הרגלי כלי טיס וכוחות ארטילריה לתקיפות מהאוויר. המחבלים חוסלו והוסרה הסכנה לכוח.

"מחבלי חמאס קפצו מתוך פירים, הקיפו אותנו מכמה מקומות, ירו עלינו אר-פי-ג'י וניסו להגיע לנמ"רים שלנו כדי להניח עליהם מטענים", סיפר מפקד גדוד 13 סגן-אלוף תומר, "בזכות הערכות טובה הצלחנו לפגוע בהם, להרוג את חלקם ולהדוף את חלקם. הפעלנו אש מהאוויר, הפעלנו ארטילריה, מרגמות, והסתערנו עליהם עם הנמ"רים. התוצאה הייתה שהם הרוגים ואנחנו ממשיכים בתימרון עד הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully