וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"סאן" הבריטי פרסם בשער את תמונות הילדים החטופים בעזה: "החזירו אותם הביתה"

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 10:02

בעמוד השער של העיתון הוצגו תמונותיהם של "32 הילדים התמימים" שנחטפו על ידי חמאס. "מי חוטף ילדים?", אמרה מעין, אמן של דפנה ואלה המוחזקות ברצועת עזה

תיעוד חיילי צה"ל בתמרון הקרקעי ברצועת עזה, 1 בנובמבר 2023/דובר צה"ל

העיתון הבריטי "הסאן" פרסם היום (חמישי) על שער העיתון את תמונתיהם של 32 הילדים החטופים בידי חמאס ברצועת עזה, וקרא להחזיר אותם הביתה. "32 ילדים תמימים נחטפו על ידי טרוריסטים. זאת הסיבה שבגללה ישראל צריכה להילחם ברשע של חמאס", נכתב בשער העיתון, מתחת לכותרת הגדולה: "החזירו אותם הביתה".

העיתון ראיין כמה בני משפחה של החטופים, שביקשו ממנו לפרסם את תמונות הילדים כדי להפעיל לחץ למען שחרורם. "מי חוטף ילדים? איפה בעולם זה הדבר הנכון לעשות?", שאלה מעין אלקיים, שבנותיה דפנה, בת 15, ואלה, בת שמונה, הן בין הילדים החטופים. "חמאס היה צריך לשחרר את כולם ביום הראשון. הילדים לא עשו כלום לאף אחד. הם לא חיילים, הם לא קשורים לשום סכסוך. לא חוטפים תינוקות וילדים. שתיהן בנות נפלאות ומתוקות שאוהבות טיקטוק וסנאפצ'ט ואני רוצה אותן בבית".

שער עיתון הסאן: "32 ילדים תמימים נחטפו על ידי חמאס - השיבו אותם הביתה". 2 בנובמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שער הסאן, הבוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב"סאן" הזכירו כי החטוף הצעיר ביותר בעזה הוא התינוק כפיר ביבס, בן תשעה חודשים, שהתיעוד שלו נלקח עם אמו שירי ואחיו אריאל בן הארבע הפך לאחד המזוהים ביותר עם הזוועות של חמאס. גם האב, ירדן, נחטף, אך לא ברור אם הם מוחזקים יחד. המשפחה ביקשה מהסאן לפרסם שוב את התיעוד כדי "שכל העולם יראה".

"כפיר תמיד מחייך וצוחק ורוצה לחבק אותך כל הזמן. הוא רק התחיל לזחול. לא יעלה על הדעת שמישהו ייקח תינוק כבן ערובה", אמרה דודתו ואחותו של האב, עופרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully