וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי נהרג בקרבות ברצועה: "מתחת לשמחה היה אפשר לראות שהוא ראה דברים קשים"

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:50

אחותו של סמ"ר רועי סרגוסטי, מחוות נחל הרועה שהיה מפקד כיתה ולוחם גבעתי שנהרג בקרבות ברצועה: "הוא היה מקסים, שמח ומלא בשמחת חיים. בפעם צהאחרונה שנפגשנו היה לו חיוך של 'היה קשה. חוויתי חוויות קשות אבל זה לא הזמן לפתוח את זה"

סמ"ר רועי סרגוסטי, מפקד כיתה, לוחם  גבעתי,  אשר נפל בקרב גבורה מול מחבלי החמאס בעזה.. דובר צה"ל
סמ"ר רועי סרגוסטי, מפקד כיתה, לוחם גבעתי, אשר נפל בקרב גבורה מול מחבלי החמאס בעזה./דובר צה"ל

"בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו של סמ"ר רועי סרגוסטי, מפקד כיתה, לוחם גבעתי, מחוות נחל הרועה, אשר נפל בקרב גבורה מול מחבלי החמאס בעזה", כך נכתב בשעות הצהריים בעמוד הפייסבוק של המועצה האזורית רמת הנגב, שהוסיף כי "קהילת רמת הנגב מחבקת את ההורים אבי ויערה ואת האחיות נעם ועומר. יהי זכרו ברוך".

עם פרסום דבר מותו הגיעו אל בית משפחת סרגוסטי בני משפחה וחברים רבים, כדי להיות עם בני משפחתו ברגעים הקשים.

אחיותיו סיפרו שרועי היה "מקסים, שמח ומלא בשמחת חיים. עדין ורגיש. הוא היה חבר טוב וילד שקט ואח מדהים". עומר אחותו אמרה שהיא דיברה איתו ביום חמישי האחרון: "בשבת הראשונה של המלחמה הוא הוקפץ מהבית לרמת הגולן. לפנות בוקר הם הגיעו לדרום. הם נכנסו לכפר עזה וראו שם זוועות ואז התחילו להתאמן לקראת הכניסה. יצא לנו לראות אותו כמה פעמים בשטח ההיערכות שלו. הוא היה אופטימי ושמח, אבל מתחת לשמחה היה אפשר לראות שהוא חווה דברים לא פשוטים בימי הלחימה הראשונים, אבל לא דיברנו על זה".

"הוא היה אופטימי וכמה ימים לפני הלחימה לקחו להם את הנמ"ר לטובת כוח אחר ואמרו שאולי הם לא ייכנסו בסבב הזה. הוא התבאס כי הוא רצה להיות בחזית הלחימה", סיפרה אחותו, "ניסינו לשאול אותו בעדינות על מה שהוא ראה בכפר עזה, אבל זה פצע שלא רוצים לפתוח לפני כניסה קרקעית. שאלתי אותו והוא חייך והנהן ולא פירט. בתנועות הגוף היה לו חיוך של 'היה קשה. חוויתי חוויות קשות אבל זה לא הזמן לפתוח את זה".

עומר המשיכה ואמרה: "לא הייתי מסוגלת לומר לו 'שמור על עצמך', בגלל הסיכוי הקטן שאומר את זה והוא לא ישמור על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully