וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם למות אז רק ככה": ההודעה האחרונה של רועי דאוי

לפני שנפל בצפון הרצועה, שלח סמ"ר רועי דאוי הודעה לבני משפחתו: "מקווה ששיטחנו את עזה לפני שזה מגיע אליכם, אני לא מתחרט על כלום, היה לי את השירות הכי טוב שאפשר לבקש עם הסוף הכי מתוק שיש"

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לאיום החות'ים בתימן/צילום: דובר צה"ל

היום (רביעי) נודע על נפילתו של סמ"ר רועי דאוי בקרבות בצפון רצועת עזה. דאוי, ששירת כמפקד כיתה בגדוד צבא שבחטיבת גבעתי, נפל כשהוא רק בן 20. הודעת וואטסאפ מרגשת ומצמררת שכתב לבני משפחתו הייתה האחרונה ששלח להם.

"אמא, אבא, ניצני, עדן ותומר, אני אוהב אתכם. הייתם הכי טובים שיש, אם למות אז רק ככה, מקווה ששיטחנו את עזה לפני שזה מגיע אליכם, אני לא מתחרט על כלום, היה לי את השירות הכי טוב שאפשר לבקש עם הסוף הכי מתוק שיש. יש לי לוחמים אריות זכות לפקד עליהם, דרכו של ליאל איתנו גם פה, החיוך עולה בכל רגע אפשרי, לראות את כל מי שנמצא פה זו ארץ ישראל שלמענה אני עושה את זה. שימשיכו לסרב למילואים, בינתיים אנחנו ניכנס לעזה.

"ניצני אהובה שלי את המלאך הקטן שלי. תודה על הזמן איתך ועל כל מה שלימדת אותי, את אלופה תאמיני בעצמך. תהיי חזקה בשבילי. את תהיי הצורפת הכי טובה בעולם. לחברים שלי, תודה על מי שאתם. אני מי שאני בזכותכם.

"אמא ואבא, שלא רוצים לשגע אותי אז הם לא מתקשרים, הייתם כל מה שיכולתי לאחל לעצמי ויותר. תבטיחו לי דבר אחד - שאמא תמשיך ללכת למשחקים של הפועל אבל איתך הפעם!

"עדן ותומר אהובים שלי, לא קיימים הרבה קשרים כמו שלנו, הייתם לי מקום בטוח להכל, דוגמה ומופת לאחים גדולים, תעשו לכולם בית ספר ורק תתחזקו מהכול".

הוואטסאפ האחרון ששלח רועי דאוי לבני משפחתו. צילום מסך,
הוואטסאפ האחרון של רועי דאוי לבני משפחתו/צילום מסך

לפני מספר ימים הכינה הפועל ירושלים ברכת יום הולדת לדאוי, אוהד הקבוצה, שאמור היה לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-21. "רועי היקר, כולם פה במשפחת הפועל ירושלים מאחלים לך המון מזל טוב. שתשמור על עצמך ושנחזור מהר למגרשים", נראה עוז בלייזר אומר בברכה קורעת הלב. "שמור על עצמך, תחזור אלינו בשלום, בריא, אוהבים אותך", הוסיף יובל זוסמן, בעוד אור קורנליוס סיכם: "כמה שיותר בריאות ושמחת חיים, מזל טוב גבר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"סמ"ר רועי דאוי היה אמור לחגוג השבוע יום הולדת 21. לעוז, יובל ואור היה חשוב לברך אותו", אמרו בהפועל ירושלים. "למחרת הוא מת כגיבור בהגנה על הבית של כולנו. את הברכה הוא לא הספיק לראות. הכאב גדול מנשוא. ליבנו עם משפחת דאוי היקרה. רועי היה אוהד הפועל מסור ובא ממשפחה אדומה וערכית. יהי זכרו ברוך".

האדומים ספדו גם לאוהד נוסף של הקבוצה - סגן אריאך רייך - "אוהד הפועל מושבע, נצר למשפחה אדומה, ערכית ואהובה. יהי זכרו ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully