וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפקד שהספיק לקפוץ מהחזית בדרום והגיע ללידת בנו

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 14:03

רס"ן אבישי גרובס גוייס בצו 8 ונמצא בלב הלחימה בדרום. הוא קיבל הודעה שאשתו הגיעה לבילינסון ועומדת ללדת. שיתוף פעולה של הצבא ובית החולים הביא לכך שהוא הספיק להגיע ללידה: "המעבר החד ממלחמה, קשיחות ופיקוד, למצב נינוחות וסיוע ליולדת ייחודי לישראל במצב מלחמה"

אבישי גרובס, רס"ן וסמג"ד בחטיבת חי"ר במילואים שקיבל צו 8 ומשרת עכשיו בחזית הדרום ואשתו ליטל, ילדו השבוע את בנם השני בבית החולים בילינסון בנסיבות מורכבות ומאתגרות.

מחשש שאבישי לא יהיה זמין לאור ההתפתחויות הביטחוניות, בבית החולים ניסו לעשות הכל כדי שהוא יהיה נוכח בלידה עצמה. ברגע שליטל נקלטה בבילינסון, אבישי קיבל שחרור זמני ממפקדו ובמחלקת היולדות בבילינסון התחילו בזירוז הלידה ברגע שהוא הגיע. אבישי, עדיין במדי הצבא, הספיק לחזות בלידה של בנו אחרי תפילות רבות.

אבישי גרובס, רס"ן וסמג"ד בחטיבת חי"ר במילואים ואשתו ליטל, לאחר לידת בנם השני בבית החולים בילינסון. דוברות בית החולים בילינסון, אתר רשמי
אבישי גרובס, רס"ן וסמג"ד בחטיבת חי"ר במילואים ואשתו ליטל, לאחר לידת בנם השני בבית החולים בילינסון/אתר רשמי, דוברות בית החולים בילינסון

בני הזוג גרים במושב ברוכין. ליטל היא בת 27 ועובדת כמהנדסת בתעשייה האווירית ואבישי הוא בן 31, מהנדס ביצוע בחברת בנייה.

לאחר הלידה ליטל סיפרה: "חששתי שאבישי לא יספיק להגיע ואני שמחה שזה הצליח. בבילינסון ליוו ועטפו אותי קרוב קרוב. הרופאה, ד"ר שירי חזן והמיילדת המקסימה דבורה צור קלטו אותי והסכימו לסייע בנושא ולנסות לזרז את הלידה. ברוך השם, האבא הגיע ישר מחזית הלחימה בדרום בדיוק בזמן לחדרים הנעימים של מחלקת היולדות בבילינסון. מהרגע שילדתי לא מפסיקים לפנק אותי. אני משתדלת שלא לחשוב על איפה בעלי נמצא וכמובן מתפללת לשלומו".

אבישי סיפר: "הגעתי ישר מהבסיס - שעה אחרי שליטל נקלטה במחלקה. היא הייתה כבר בתחילת הפתיחה ונשארתי עד סוף הלידה. זה מה שמיוחד אצלנו בישראל בזמן מלחמה, המעבר החד ממלחמה, הקשיחות והפיקוד, למצב של נינוחות וסיוע ליולדת. זה ייחודי לישראל במצב מלחמה. בבילינסון קיבלו אותנו מאוד יפה והבינו את המצב, מרמת המנקה ועד לרמת הפרופסורים".

ד"ר שירי חזן, רופאה בכירה בבית החולים לנשים בבילינסון הסבירה שלא מדובר במקרה חד פעמי: "בימים אלה יש לנו הרבה לידות מורכבות ומרגשות, מכיוון שרבים מבני הזוג נמצאים בחזית ואנחנו מנסים לסייע ככל יכולתנו על מנת לאפשר להם לחוות את הרגע המיוחד של הלידה יחד. ליוויתי את ליטל לאורך ההריון, היה לה מאוד חשוב, ועקב כך גם לנו, שאבישי יצליח להיות נוכח בחדר הלידה למרות שגויס למילואים לתפקיד חשוב. אני שמחה שהכל הסתדר ונולד להם בן בריא ומקסים עם חוויה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully