וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: כך הדביק עובד שופרסל מעטפה עם צלב קרס למשלוחים

31.10.2023 / 17:03

מעצרו של החשוד, תושב מחנה הפליטים שועפאט, הוארך בבית המשפט והוגש נגדו כתב אישום, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים. כך הוא הצמיד את הפתקים

עובד שופרסל נעצר לאחר ששם שלט של צלב קרס על משלוח/יחצ

בסוף השבוע האחרון, נודע לתחנת מוריה במחוז ירושלים על חשוד העובד כמלקט משלוחים ברשת שופרסל באזור התעשייה בדרום העיר ירושלים, שצירף למשלוחים במזיד מעטפה שעליה צויר צלב קרס ואצבע משולשת המופנית לדגל ישראל. הלקוחות ההמומים נדהמו ונבהלו מאותו הפתק שנשלח אליהם ודבר המקרה פורסם גם ברשתות החברתיות.

בעקבות המעשה, החלה המשטרה בפעולות חקירה במטרה לאתר את החשוד במעשה. בתחילת השבוע בשעות הבוקר, החשוד אותר ונעצר בעת הגעתו למקום עבודתו. החשוד, תושב מחנה הפליטים שועפאט בן 20, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת מוריה בחשד לעבירות איומים, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור ממניע של גזענות ועוינות כלפי הציבור.

מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש. עם סיום החקירה במשטרה גובשה נגדו תשתית ראייתית לביצוע המעשה. היום (שלישי) בצהריים הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים, לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד תושב מ.פ שועפאט עובד משלוחים, בחשד שהעביר ללקוחות משלוחים עם מעטפות שעליהם צוייר צלב קרס ואצבע משולשת לעבר דגל ישראל. דוברות משטרת ישראל
החשוד משועפאט והציור/דוברות משטרת ישראל

חוקר תחנת מוריה במרחב ציון, רס"ר יגאל צמח, שניהל את תיק החקירה ציין: "מדובר במעשה חריג שהנאשם ביצע בשעת המלחמה וככל הנראה בעקבותיה. מעשה חמור שלא משתמע לשתי פנים, מעשה המעיד על מסוכנותו ועל השנאה שלו ליהודים ולמדינת ישראל. כתושב מדינת ישראל הוא בגד לא רק במעסיקיו שנתנו בו אמון כמלקט מזון ומשלוחים ובעקבות המעשה החליטו לפטרו, אלא גם במדינת ישראל כולה. בעקבות פרסום המקרה ברשתות וניטור שביצענו, פתחנו בחקירה מהירה בסופ"ש האחרון, ובתוך ימים ספורים הוא הועמד לדין. זה דוגמא לשיתוף פעולה הכרחי ואפקטיבי, אחד מיני רבים, של כלל מערכי מחוז ירושלים במשטרה. משלב הניטור ברשת, הפתיחה בחקירה והמעצר בתחנת מוריה, וכתב האישום ע"י התביעה המשטרתית שראו עמנו עין בעין את חומרת המעשה, בפרט בשעת מלחמה, ולצד כתב האישום הגישו בקשה למעצרו עד לתום ההליכים ומיצוי הדין עמו".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully