וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 20 משועפאט: זהו החשוד בציור צלבי קרס על משלוחי שופרסל בירושלים

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 11:40

המשטרה עצרה צעיר בן 20, תושב מחנה הפליטים שועפאט, החשוד כי צייר ביום שישי האחרון את הסמל הנאצי, בנוסף לאצבע משולשת אל עבר דגל ישראל, על גבי משלוחים של חברת שופרסל. המשטרה איתרה את הצעיר כשהגיע למקום עבודתו, והוא הועבר לחקירה. שופרסל פיטרה את העובד

מעצר סטודנט החשוד בהסתה/דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (ראשון) בירושלים צעיר תושב מחנה הפליטים שועפאט החשוד כי צייר צלב קרס על משלוחי חברת שופרסל. הצעיר חשוד כי צירף אל המשלוחים, שהגיעו לכמה בתים בשכונת תלפיות שבעיר, מעטפות שעליהן צייר בנוסף לסמל הנאצי גם ציור של אצבע משולשת מכוונת אל עבר דגל ישראל.

שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד תושב מ.פ שועפאט עובד משלוחים, בחשד שהעביר ללקוחות משלוחים עם מעטפות שעליהם צוייר צלב קרס ואצבע משולשת לעבר דגל ישראל. דוברות משטרת ישראל
החשוד בציור צלבי קרס על משלוחי חברת שופרסל/דוברות משטרת ישראל

ביום שישי האחרון, לקוחות שופרסל דיל בשכונת תלפיות בירושלים קיבלו משלוחי מזון שהזמינו מהרשת, כשעל המעטפה איורים של צלב קרס, ואצבע משולשת מופנת אל עבר דגל ישראל. המשטרה עצרה היום עובד משלוחים בן 20, תושב מחנה הפליטים שועפאט, שחשוד במעשה.

הצעיר, העובד ברשת מרכולים ידועה באזור התעשייה בדרום בעיר, חשוד כי היה מעורב בהעברת המשלוחים ללקוחות, וצירף אליהם את המעטפה עם הסימן הנאצי. כוחות המשטרה איתרו את החשוד בהגעתו למקום העבודה. הצעיר נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מעטפת שופרסל עם צלב קרס מאויר, ירושלים, 27 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציור הפוגעני שצורף למשלוחי שופרסל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משופרסל גינו ביום שישי המעשה מכל וכל, ונקטו צעדים נגד העובדים החשודים במעשה. "שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה", נמסר מטעם הרשת. "העובד המעורב אותר, זומן באופן מידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully