וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנפלה מועמדותו של שפיגלר: זהו הפרויקטור האזרחי למלחמה

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 8:37

שר האוצר סמוטריץ' מינה את טל בסכס לפרויקטור מרכז השליטה האזרחי. בסכס, המכהן כמנכ"ל החברה למתנ"סים, מונה לאחר שמנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר הסיר את מועמדותו בשל ניגוד עניינים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בדיון בקבינט החברתי - כלכלי, 16.10.2023/דוברות משרד האוצר

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מינה את טל בסכס לפרויקטור מרכז השליטה האזרחי לתקופת המלחמה בעזה. בסכס מונה לתפקיד לאחר שמאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל, הסיר את מועמדותו בשל ניגוד עניינים ובשל חוסר רצונו לוותר על תפקידו הנוכחי.

מנכ"ל החברה למתנ"סים: טל בסכס. ראובן קסטרו
מנכ"ל החברה למתנ"סים: טל בסכס/ראובן קסטרו

לפי ההודעה שפרסם סמוטריץ', בסכס, המשמש בימים אלו כמנכ"ל החברה למתנ"סים, נבחר לתפקיד "נוכח ניסיונו המקצועי בניהול פרויקטים מורכבים מרובי שותפים, היכרות מעמיקה ועבודה שוטפת עם משרדי הממשלה והשלטון המקומי. בסכס יביא את ניסיונו הניהולי לטובת תכלול העבודה וניהול המשל"ט האזרחי".

מרכז השליטה האזרחי יהיה אחראי על גיבוש תמונת מצב רציפה בכל הנוגע לרציפות התפקודית של הממשלה והמשק ולצרכי העורף הנובעים מהמלחמה ועל התיאום והסנכרון בין המשרדים השונים וירכז את עבודת הקבינט החברתי כלכלי ואת ביצוע החלטותיו.

בסכס יחל בעבודתו כבר הבוקר וצפוי לכנס את מנכ"לי משרדי הממשלה, רשות החירום הלאומית ופיקוד העורף. בהודעת שר האוצר נמסר כי הוא יקיים תדרוך לציבור באופן תדיר ויענה על שאלות עיתונאים. "אני מודה לטל שהתייצב לדגל והתגייס למשימה", אמר סמוטריץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאיר שפיגלר, מנכל ביטוח לאומי 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
מאיר שפיגלר, מנכל ביטוח לאומי 10 במרץ 2021/ראובן קסטרו

כאמור, שפיגלר היה אמור להתמנות לתפקיד, אך בסופו של דבר מועמדותו הוסרה על ידו. "בנסיבות שהרגולטור לא אפשר לי לנהל את חברת החשמל ובמקביל לקחת חלק בעבודת הקודש הכרוכה בטיפול במערך השירותים החברתי כלכלי, החלטתי לוותר על ההצעה ולהמשיך להוביל את חברת החשמל בימי שגרה ובעיקר בעת מלחמה", אמר שפיגלר.

בשיחה עם וואלה! מתח שפיגלר ביקורת על משרד האוצר. "זה לא סוד שאגף תקציבים תדרך עיתונאים ועשה כל אשר בידו לקעקע את המינוי, משום שהם יודעים היטב, על בסיס שנים עברו, שאותי הם לא מרתיעים והם לא יהיו בעלי זכות וטו על קבלת ההחלטות הם מוכשרים מאוד בלשבת תחת פלורסנטים ולנהל את המדינה. אני לא זוכר שבגן עדן, חוץ מאדם וחווה, היושב במרומים ברא גם את אגף התקציבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully