וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכת הוראה בבי"ס יסודי נחקרה בגלל פוסט מלפני 5 שנים ובו תמונה עם דגל פלסטין

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 19:22

ברשתות החברתיות הופצו שמה ומקום עבודתה בצירוף תמונה שלה מחזיקה צעיף עם דגל פלסטין ופוסט שבו היא מציינת את יום הנכבה, ועלתה דרישה לפטר אותה. מועמד עוצמה יהודית לראשות חריש הפגין מחוץ לבי"ס: "וציא מכאן את כל הבוגדים"

בווידאו: תומכת הוראה נלקחה לחקירה משטח בית ספר יסודי בחריש עקב פוסט בפייסבוק/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרם

תומכת הוראה נלקחה היום (שני) לחקירה משטח בית ספר יסודי בחריש במהלך יום הלימודים, בעקבות פוסט שפרסמה לפני כחמש שנים - זאת לאחר שברשתות החברתיות הופצו שמה ומקום עבודתה בצירוף תמונה שלה מחזיקה צעיף עם דגל פלסטין ופוסט שבו היא מציינת את יום הנכבה, ועלתה דרישה לפטר אותה. בסיום החקירה היא שוחררה לביתה.

מועמד עוצמה יהודית לראשות העיר משה בן זיקרי ארגן מחאה בבית הספר יחד עם תושבים נוספים והעלה אף שידור לייב מהמקום. "לא זזים עד שתומכת הטרור עפה מחריש. לא ניתן לה ללכת עד שיעצרו אותה. מי שתומך בטרור סופו אנחנו יודעים מה. חסר לה שתחזור לפה", הוא נשמע אומר כשהוא מחוץ לשער בית הספר לחינוך מיוחד, ובפייסבוק הוא כתב: "אנחנו כאן עד שהיא הולכת הביתה. אני אומר בצורה ברורה: מי שחושב שמה שהיה בחריש עד היום ימשיך להיות - הוא טועה! אנחנו נחזיר את הביטחון לתושבי העיר היקרים שלנו. נוציא מכאן את כל הבוגדים והתומכים שלהם".

זמן קצר לאחר מכן תומכת ההוראה תועדה כשהיא יוצאת מהמקום בליווי שוטרים. "מי שתומך טרור שילך לפלסטין, שילך לעזה", קראו המפגינים לכיוונה.

מפקד נקודת המשטרה בחריש, רפ"ק ענאן מנצור, ניגש לבן זיקרי ואמר לו "קח את האנשים שלך, תלך מפה, אני מעכב אותה לתחנה ונגמר הסיפור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully