וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריית החיפוש המטרידה של האם שארגנה מסיבות סקס לנערים נחשפה

13.11.2023 / 0:12

שאנון אוקונור מואשמת בארגון מסיבות סקס לנערים בהן כפתה על קטינים לקיים יחסי מין לנגד עינייה. היסטוריית החיפוש שלה ("בנות 16 לוהטות" ו"ספרים טובים על סקס בין צעירים") היא ראייה חזקה לטענות אלה, אולם היא טוענתה לחפותה ושהכל היה בהסכמה

האימא שארגנה מסיבות סקס לנערים/@true.crime.mama

היסטוריית החיפוש של שאנון אוקונור, אימא שמואשמת שארגנה מסיבות סקס לנערים, נחשפת - והיא מטרידה במיוחד ומשמשת ראייה חזקה לתביעה נגדה. לדברי התובעים, היא חיפשה בגוגל בין היתר "ספרים טובים על סקס בין צעירים" ו"בנות 16 לוהטות".

האם מקליפורניה בת ה-48 מואשמת באירוח מסיבות רוויית אלכוהול לבני נוער קטינים באחוזה שלה, בהן עודדה אותם לבצע אקטים מיניים שחלקם לכאורה לא היו בהסכמה - כשהיא הייתה צופה בנעשה לצורך הסיפוק האישי שלה. גם בנה בן ה-15 לקח חלק לכאורה במסיבות. כעת היא עומדת בפני 63 אישומים פליליים, בינהם תקיפה מינית, הטרדה, התעללות בקטינים ומתן אלכוהול לקטינים.

בכתב התביעה נטען כי שאנון פיתתה ילדים בני 14 ו-15 לאחוזתה שבלוס גאטוס, קליפורניה, חילקה להם אלכוהול ואילצה אותם לקיים יחסי מין מולה. היסטוריית החיפוש שלה חולצה מהנייד שלה, שם החוקרים גם מצאו סרטונים של נערות צעירות מהרשתות החברתיות הלבושות בבגדים חושפניים.

שאנון אוקונור - האימא שארגנה מסיבות סקס לנערים. Ada County Sheriff, צילום מסך
שאנון אוקונור - האימא שארגנה מסיבות סקס לנערים/צילום מסך, Ada County Sheriff

התובעים חשפו פרטים נוספים על התיק נגד אוקונור, שהובאה בסוף השבוע מול שופט שם הצהירה שאינה אשמה באישומים נגדה. על פי מסמכי בית המשפט שהוגשו על ידי משרד התובע המחוזי של מחוז סנטה קלרה, כשהרשויות לקחו את אוקונור לראשונה למעצר לפני שנתיים החוקרים ביצעו חיפוש חוקי בטלפון הסלולרי שלה ומצאו חיפושים הרלוונטים להאשמות נגדה. שאנון אוקונור חיפשה בגוגל: "ספרים טובים על סקס בין צעירים", "נערות בנות 16 חמות", "בנות 16 לוהטות", "בת ה-16 היפה ביותר" ו"צ**** ות**".

לצד היסטוריית החיפוש נמצאו גם סרטונים. "הסרטונים מציגים נערות צעירות שנראות קטינות. הן לבושות בלבוש חושפני. אין ראיות לכך שהבנות בסרטונים הללו היו מוכרות אישית לנאשמת", מתעד בית המשפט.

עוד בנושא:
מורה קיימה יחסי מין עם תלמידה במשך 4 שנים - ואיימה להתאבד אם תגלה

הבת תפסה את אמא שלה על חם מקיימת יחסי מין עם 5 קטינים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מה בדיוק קרה שם?

אוקונור טענה לחפותה בכל האישומים, על אף שהחוקרים טוענים כי היא לחצה על המתבגרים לשתות באופן מופרז ואילצה אותם לקיים יחסי מין ללא הסכמה להנאתה האישית, במסיבות שנערכו בין קיץ 2020 לפברואר 2021.

אוקונור אירחה את המסיבות באחוזתה ששטחה 475 מטר מרובע - והייתה רשומה למכירה מוקדם יותר השנה בסכום של 4.7 מיליון דולר. הנכס כולל בבריכה, ספא, מגרש ספורט, חדרי מטפלות וחמישה חדרי שינה צמודים. המסיבות נערכו באחוזה של אוקונור בזמן שבעלה לא היה בבית, בעוד שאחרות אורגנו בבתי Airbnb שבאגם טאהו ובסנטה קרוז. על פי הדיווחים, בעלה של אוקונור הגיש בקשה לגירושין מוקדם יותר השנה, לכאורה כשהוא אינו מודע למעשיה.

הקורבנות לכאורה כללו את תלמידי תיכון לוס גאטוס, כולל בנה של אוקונר בן ה-15. לפי התובעים, חלק מהקורבנות של אוקונור היו בני 13. לאחר שפיתתה את הצעירים לביתה, היא לכאורה עודדה אקטים מיניים בין הקטינים, בהסכמה ובין שלא בהסכמה, בעוד שחלק מהקורבנות דיווחו שהיא צפתה בהם בזמן שהותקפו מינית. התובעים הוסיפו שאוקונור סיפקה לנערים וודקה וויסקי, כמו גם קונדומים, וביקשה מהם שלא לספר להוריהם על הנעשה במסיבות. על פי החשד, היא גם הרתיעה את הילדים שלא להזעיק עזרה כאשר אחד החוגגים התעלף או הקיא משתיית יתר, אמרו הרשויות.

@wykeishaforthecommunity

Shannon O'Connor, accused of throwing drunken sex parties for her son and other teens?

♬ original sound - wykeishaforthecommunity

על פי החשד, אוקונור השתמשה בפלטפורמות רשתות חברתיות כדי ליצור קשר עם תלמידים בבית הספר התיכון לוס גאטוס, שבו לומדים שני ילדיה. לעתים קרובות היא הייתה משתמשת בסנאפצ'ט או בהודעות טקסט ואומרת לבני נוער לעזוב את בתיהם בשעת לילה מאוחרת ולבוא לביתה, שם יוכלו לשתות אלכוהול שהיא רכשה עבורם.

אוקונור הייתה מאוד סלקטיבית לגבי הבנות שהוזמנו למסיבות שלה ולעתים קרובות דחתה אותן אם הן לא עמדו בסטנדרטים שלה. "היא הייתה אוסרת על בנות להצטרף אם הן לא היו 'יפות מספיק' לדבריה", כך נכתב במסמכי בית המשפט.

במסיבה אחת, כך נטען, אוקונור הגישה לנער קונדום ודחפה אותו לחדר עם עוד נערה שיכורה, כך דיווחו גורמים רשמיים. במהלך מסיבת הסילבסטר שנערכה עם כחמישה נערכים בני 14, היא לכאורה צפתה וצחקה כשנער שיכור הטריד מינית נערה. במקרה אחר, היא על פי החשד, היא הכניסה נער שיכור לחדר שינה בביתה בו שכבה במיטה נערה שיכורה בת 14. לאחר מכן הנערה שאלה את אוקונור: "למה השארת אותי איתו שם? כאילו למה נהנית לעשות את זה? ידעת מה הוא הולך לעשות לי?".

התובעים טוענים שהיא גם נתנה לאחד הקטינים לנהוג ברכב השטח שלה במגרש החניה בזמן ששני ילדים אחרים נתלו על החלק האחורי של הרכב. על פי החשד, אחד משני בני הנוער שנתלו על הרכב נפל וסבל מזעזוע מוח. באותו זמן, אוקונור שכנעה את המשטרה שהכל בסדר ושהיא לקחה את הילדים הביתה, אך הילד שנפל סבל מזעזוע מוח חמור, נותר ער כל הלילה, הקיא וחווה כאבי ראש חזקים, כך אומרים התובעים. באותו לילה, לכאורה, אוקונור ביצעה חיפוש באינטרנט למילים: "מה לעשות כדי לטפל בזעזוע מוח של נער" ו"נפל חזק על הראש. יש חבורה גדולה וסובל מהקאות".

שאנון אוקונור - האימא שארגנה מסיבות סקס לנערים. Ada County Sheriff, צילום מסך
שאנון אוקונור מוכנה להודות באשמה לטובת קיצור עונשה/צילום מסך, Ada County Sheriff

על פי דיווח של סן פרנסיסקו CW, שלוחה של KRON, ממסמכי בית המשפט עולה כי אוקונור מתכננת לטעון בבית המשפט שכל הפעילות המינית שהתרחשה בין הקטינים בתוך ביתה הייתה בהסכמה מלאה.

שופט הציע לה בחודש מאי עונש של 17 שנות מאסר בגין הודאה באשמה, אך האישומים החדשים עלולים להותיר אותה עשרות שנים מאחורי סורג ובריח.

"היא הולכת להיות הרבה זמן בכלא. זו המטרה הסופית שלי", אמרה אמו של אחת הקורבנות הקטינים. פרקליטיה של הנאשמת ציינו במהלך ההליכים בבית המשפט כי הם מבקשים עונש מאסר של 8 שנים או פחות ועשויים להיות מוכנים לשנות את הודאתה לאשמה. במקרה כזה היא צפויה להשתחרר כעבור 4 שנים על התנהגות טובה.

"הראיות שהתקבלו בדיון מקדמי מראות כי העבירות הנטענות לעיל בוצעו על ידי הנאשמת כתוצאה מכפייה מינית ולמטרת סיפוק מיני", כתבה המשנה לפרקליטת המחוז רבקה ווייז.

עם היוודע החקירה המשטרתית ב-2021, אוקונור נמלטה לאיידהו עם בניה, שם ערכה חיפושים נוספים בגוגל הנוגעים לצווי מעצר, התיישנות והשלכות משפטיות. הם כללו חיפושים כגון: "האם אני יכולה לעמוד לדין בקליפורניה אם אני גרה באיידהו", "איך אני יודעת שיש צו מעצר נגדי?", "אספקת אלכוהול לקטינים בבית פרטי" ו"חוקי המין בקליפורניה". עד למועד מעצרה באוקטובר 2021, דווח על 12 בני נוער קטינים ששהו בבית מגוריה באיידהו. היא גם ניסתה לכאורה לשכנע את בנה בן ה-15 לא לשתף פעולה עם החוקרים.

אוקונור נמצאת כעת במעצר במתקן הכליאה אלמווד במילפיטס, ללא יכולת להשתחרר בערבות והדיון הבא בבית המשפט נקבע ל-26 בדצמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • קטינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully