וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרס בשכם את בית המחבל שרצח את בנות משפחת די

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 6:05

ביתו של המחבל, המזוהה עם חמאס, הוא החמישי שצה"ל הרס מתחילת המלחמה בעזה. במאי, לאחר מצוד ממושך שנמשך כמעט חודש לאחר הפיגוע, שני המחבלים שרצחו את לוסי די ובנותיה מאיה ורינה, חוסלו על ידי כוחות הביטחון בשכם

בווידאו: חוסלו המחבלים שרצחו את בנות משפחת די בפיגוע בבקעה/מערכת וואלה!

כוחות צה"ל ומג"ב הרסו הלילה (ראשון) במחנה הפליטים עסכר שבשכם את דירתו של המחבל שרצח באפריל את שלושת בנות משפחת די, לאה (לוסי), ובנותיה מאיה ורינה, בפיגוע הירי בבקעה. ביתו של המחבל, המזוהה עם חמאס, הוא החמישי שצה"ל הרס מתחילת המלחמה בעזה.

במאי, לאחר מצוד ממושך שנמשך כמעט חודש לאחר הפיגוע, שני המחבלים שביצעו את הפיגוע חוסלו בשכם, במהלך פעילות מיוחדת של כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ. אין נפגעים לכוחותינו. מלבד המחבלים שחוסלו, שמונה חמושים פלסטיניים נוספים נפצעו.

הריסת בית המחבל שביצע את פיגוע המטענים בירושלים, 8 ביוני 2023.. צילום: דובר צה"ל, מערכת וואלה!
זו הריסת בית המחבל החמישית מאז תחילת המלחמה בעזה/מערכת וואלה!, צילום: דובר צה"ל
לוסי מאיה ורינה די שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן. באדיבות המשפחה
לוסי מאיה ורינה די שנרצחו בפיגוע בבקעת הירדן/באדיבות המשפחה

לאחר חיסול המחבלים, אבי המשפחה, ליאו די, אמר בריאיון לכאן רשת ב': "מודים לכוחות הביטחון ושמחים שאף חייל לא סיכן את עצמו, זה היה חשוב לי ולמשפחתי. אמרתי לשב"כ שאם היו חיים, היינו רוצים לראיין אותם ולשאול אותם למה הם עשו את זה? מה הרצון שלהם? מה החזון שלהם לעולם טוב יותר ולעתיד ילדיהם? עכשיו ביקשתי משב"כ שבגלל שהם מתים, רצינו לדבר עם ההורים שלהם ולשאול אותם באותה שאלה".

בפיגוע שאירע בתחילת אפריל, האם לוסי והאחיות מאיה אסתר ורינה מרים די, בנות 21 ו-16, נרצחו בפיגוע ירי בכביש 57 סמוך לצומת חמרה שבבקעת הירדן. לאה נפצעה אנוש בפיגוע ומותה נקבע ארבעה ימים לאחר הפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully