וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה פגעה בבניין בתל אביב, שניים נפצעו בינוני

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 15:28

בן 20 ובן 50 פונו לבית החולים כשהם סובלים מחבלות בראש ובגפיים. בזירה שבדרום-מזרח העיר התלקחה שריפה וכוחות כבאות השתלטו עליה תוך דקות. שניים נוספים נפצעו קל מההדף. שכן שחזר: "הייתי בתוך הבית והתנור שלי עף מהמקום - 4 דירות נפגעו מהטיל שנחת על הגג"

תיעוד: השמדת מתחם תת-קרקעי של חמאס ברצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

רקטה פגעה היום (שישי) בבניין ברחוב בר לב בדרום-מזרח תל אביב. צוות מד"א הוזעק למקום והעניק טיפול רפואי ראשוני לצעיר כבן 20 ואדם בשנות ה-50 לחייו שנפצעו בינוני. הם פונו לבית החולים איכילוב בעיר כשהם סובלים מחבלות בראש ובגפיים.

שני בני אדם נוספים נפצעו קל מרסיסי הרקטה וגם הם פונו לבית החולים. כוחות נוספים הוזעקו לזירה והחלו בסריקות אחר לכודים נוספים. שריפה התלקחה בדירה כתוצאה מהפגיעה ולוחמי האש כיבו אותה תוך כמה דקות.

תושב בניין סמוך סיפר כי שמע רעש חזק מייד בסיום האזעקה. "הייתי בתוך הבית, התנור שלי עף מהמקום מההדף", שחזר. "הרעש היה חזק רק כמו ששמעתי במלחמת המפרץ כשנפל פה ליד טיל. יצאתי וראיתי בניין עולה באש. הטיל נפל על הגג, ארבע דירות נפגעו. שמעתי שהם יצאו לחדר מדרגות".

זירת נפילת הרקטה בדרום תל אביב 27 באוקטובר 2023. אורי סלע
תיעוד פגיעת הרקטה בתל אביב, היום/אורי סלע

ענבל, שגרה בבניין סמוך, זעמה על הרשויות שלא דאגו לה למרחב מוגן וסיפרה כי בתה עפה מההדף של הפגיעה. "אין לנו מקלט, ממ"ד או חדר מדרגות - אני בבית קרקע", אמרה. "שבועיים מתקשרים לרשויות, פיקוד העורף מעביר אותי לעירייה והעירייה חזרה. כל אחד אומר להגיע למקלט הכי קרוב. אני בן אדם נכה, אין לי פתרון. אם אני לא גרה בצפון תל אביב אין פתרון. ראיתי את חולדאי ויצאתי. הבת שלי עפה מההדף. אם הטיל היה נופל על הבית שלי היו פה ארבע גופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully