וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא מצחיק: צעירות "מתחו" את מוקד 100, התחזו למחבל חמאס - ונעצרו עד תום ההליכים

עודכן לאחרונה: 27.10.2023 / 11:02

שתי צעירות מטייבה פנו לפני שבועיים למשטרה, עיוותו את קולן ואיימו "להרוג את כל היהודים בחיפה". כוחות גדולים הוקפצו למקום ועצרו את השתיים, המוכרות למשטרה - שלטענתן "רק רצו להתלוצץ". רשויות החוק לא השתכנעו, והן יישארו במעצר עד לתום משפטן

בווידאו: הקלטה של צעירות שהתחזו בטלפון למחבל חמאס/מערכת וואלה!

אמנה עותמאן בת ה-19 ופאטמה בלעום בת ה-20 מטייבה טוענות כי רק רצו להתלוצץ כשהתקשרו למוקד 100 של המשטרה, התחזו למחבל חמאס והשמיעו איומים בטלפון. אלא שבמשטרה, בפרקליטות ובבתי המשפט מתייחסים בעת הזו בחומרה רבה לעבירות מסוג זה. כתב אישום הוגש כנגדן לפני כשבועיים בגין איומים בצוותא ועבירה של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, והן מוחזקות בבית סוהר דמון לצד אסירות בטחוניות. אתמול (חמישי), בבית משפט השלום בחיפה, קבעה השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב כי הן תישארנה מאחורי סורג ובריח עד תום ההליכים המשפטיים כנגדן.

היום ה-21 למלחמה - כל העדכונים

האירוע התרחש בשעת ערב של יום חמישי לפני כשבועיים. על פי כתב האישום כנגד השתיים, המוכרות למשטרה, הן התקשרו למוקד המשטרה תוך שהן מעוותות את קולן ככזה הנחזה לקולו של גבר, הזדהו בתור מחבל חמאס בשם ''מוחמד" ואיימו להרוג תושבי מדינת ישראל וחיפה היהודים, ודיברו בגסות ובבוטות. "אני מעזה, מפלסטין, אני החמאס", אמרו השתיים בין היתר למוקדנית, "אני בחיפה להרוג את כל היהודים, עכשיו אני וכל החברים שלי רוצה להרוג את כל היהודים פה בבן יהודה 25... לכי תזדייני יא בת זונה, אני עכשיו הורג את כל היהודים וגם [את] ישראל".

אישה במצוקה מבקשת להזמין פיצה במוקד 100, דוברות המשטרה. מעריב, עיבוד תמונה
מתיחה ממש לא מצחיקה. מוקד 100/עיבוד תמונה, מעריב

כתוצאה מהשיחה המאיימת, הוקפצו מתחנת חיפה כוחות משטרה רבים, לרבות כוחות יס"מ וקציני משטרה לכתובת שמסרו, איתרו את השתיים ועצרו אותן. בחקירת המשטרה שהתנהלה בתחנת חיפה, עלה כי כחמש דקות קודם לשיחה למוקד, השתיים גם שלחו מסרון מאיים לשוטרת ספציפית שאת כתובתה ידעו, הזדהו במילים "אני מעזה", וכי אף עלה ביניהן הרעיון לשרוף את ביתה.

עוד בוואלה!

קשה וקורע לב: השופטים שמנחמים את המשפחות האבלות

לכתבה המלאה

השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב דחתה את בקשת עורכי הדין אחסן חמוד ויגאל טרובמן לשחררן למעצר בית ולא קיבלה את טענתם כי "מדובר במעשה קונדס". היא הורתה כי יוותרו במעצר עד תום ההליכים, כאמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully