וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מחבלים בתוך הבית: האב השוטר ביצע החייאה בבתו - והציל את חייה

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 17:22

בשבת השחורה פרצו מחבלים גם לביתו של השוטר מוטי קקון. משפחתו התחבאה בממ"ד חסר הדלת, בעוד שהוא מנסה לירות במחבלים שנכנסים. מטען שנזרק לעברם גרם לבתו לפציעה חמורה, והאב נאלץ להילחם על חייה. "אישתי הגנה עליה בגופה, פרשה מעליהן שמיכה עם דם, שיחשבו שהן מתות"

בווידאו: דם על הרצפה, ילדים בוכים: מחבלי חמאס תיעדו את עצמם בבית של ממשפחה ישראלית/--

בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, פרצו מחבלים בין היתר גם לביתו של רס"ב מוטי קקון. משפחתו של קקון הסתתרה בממ"ד, שהיה ללא דלת בגלל תקלה שהתרחשה כמה ימים קודם לכן, בעוד שהאב ניסה לירות במחבלים. במהלך הלחימה, מטען שהתפוצץ פגעה בביתו של קקון, האב נאלץ לבצע בביתו פעולות החייאה.

בשעה 6:30 בבוקר, התעוררו מוטי ובני משפחתו לקול אזעקות צבע אדום. כל בני המשפחה, הבת ליהיא, קצינה בחיל האוויר, מאי בת ה-17 ומיכאל בן ה-11, נכנסו לממ"ד. מוטי יצא מחוץ לממ"ד בכדי להביא למשפחה מים, ואז ראה מחוץ לביתו שני מחבלים. "הבחנתי דרך חלון המטבח בשתי דמויות שהולכות על הכביש ליד הבית. בהתחלה חשבתי שהם חיילים כי הם לבשו מדים ואפודים, אבל הם דיברו ערבית ומיד הבנתי כי מדובר במחבלים".

האב מוטי קקון, וביתו קצינת חיל האוויר ליהי קקון, שהציל את חייה. 26 באוקטובר 2023. באדיבות המצולמים
ביצע החייאה בביתו והציל את חיה. מוטי וליהיא קקון/באדיבות המצולמים

מוטי סיפר כי רץ חזרה לממ"ד, ביקש מבני משפחתו להיכנס מתחת למיטה, לקח את האקדח שברשותו, דרש אותו, והתחבא מאחורי הקיר שתוך הממ"ד. ציר דלת הממ"ד של המשפחה נשברה כמה ימים קודם לכן, הסיבר מוטי, והחדר הממוגן נותר ללא דלת.

"איך שראיתי את המחבל הראשון בזוית של העין, יריתי בו לכיוון הראש כמה יריות והוא נפל, השני כנראה ברח", קקון סיפר והוסיף כי לאחר שהרג את המחבל, לקח מגופתו את רובה ההקלאצ'ניקוב בו השתמש. כ-10 דקות לאחר מכן שמע מוטי קולות של מחבלים נוספים נכנסים אליו הביתה. "הם ראו את המחבל שהיה שרוע על הרצפה, החלו לצעוק ולירות לכל עבר, ואז גררו את המחבל מהבית וזרקו רימון לעבר הממ"ד", סיפר, "הרימון עבר לידי אז בעטתי בו עם הרגל לעבר המבואה של הממ"ד, ואז הוא התפוצץ".

אחרי התפוצצות הרימון, שאל מוטי את בני משפחתו האם כולם בסדר. "מאי, הבת האמצעית, אמרה שליהיא לא מגיבה. מיד אני ואשתי הוצאנו את ליהיא מתחת למיטה והבחנו בפצע מדמם בראש שלה כשהיא מחוסרת הכרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המחבל שחיסל מוטי קקון בביתו. 26 באוקטובר 2023. מוטי קקון, אתר רשמי
המחבל שניסה לחדור לביתם ונורה על ידי קקון/אתר רשמי, מוטי קקון

מוטי ואשתו לקחו את ליהיא לאחד החדרים בבית, מפני שהממ"ד היה הרוס וחשוך. הם החלו לטפל בביתם ובשלב מסויים החל האב החלו לבצע בה החייאה, בעוד ביתם בת ה-17, מאי, הייתה בקש טלפוני עם מד"א. "לבסוף ייצבנו את מצבה של ליהיא, אשתי נשארה איתה בחדר, כשהיא מגוננת עליה בגופה ושמה מעליהן שמיכה עם דם, כדי שיחשבו שהן מתות. אני במקביל יצרתי קשר עם המשטרה והצבא, ואז הבנתי שאף אחד לא יכול להגיע אלינו, וגם הבנתי את גודל הצרה.

קקון סיפר כי בני המשפחה המתינו במשך תשע שעות עד שהצליחו כוחות רפואה לחלץ את ביתו. בין הטיפולים שהעניקו לה בני המשפחה, מספר מוטי, ניסו מחבלים נוספים להיכנס לביתם. מחבל אחד, הוא מספר, ניסה להיכנס דרך החלום, אבל קקון הצליח לירות לעברו והוא נמלט. רק לאחר שעות ארוכות פונו בני המשפחה מביתם. עוד הוא מדווח כי לאחר כמה ימים השתפר מצבה של ליהיא ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully