וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדסער: ההנצחה המפתיעה של חברי הילדות מהקיבוץ

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 15:01

אייל לאופר, תושב "קלע אלון" מרמת הגולן, הפיק יוזמה מרגשת לזכרו של חברו סער מרגוליס ז"ל, שהיה במשך שנים הרבש"צ של קיבוץ כיסופים, ונפל במלחמה

מיזם טמפו להנצחה. יח"צ,
מיזם טמפו להנצחה/יח"צ

המחווה המרגשת על הבירה: אייל לאופר, תושב "קלע אלון" מרמת הגולן, הפיק יוזמה מרגשת לזכרו של סער מרגוליס, שהיה במשך שנים הרבש"צ של קיבוץ כיסופים עד שעבר לתפקיד ביטחוני. באותה שבת נוראית של ה-7 באוקטובר מרגוליס נלחם במחבלים באומץ כדי להגן על חברי הקיבוץ, ונהרג בלחימה.

לאופר ומרגוליס הם חברי ילדות וכשהבשורה המרה הגיעה לאוזניו ששל לאופר, הוא נזכר בבירה שאהבו לשתות. לאופר פנה לטמפו וההנצחה המפתיעה - בקבוק בירה ממותג לזכרו של מרגוליס - נשלחה לביתו ברמת הגולן.

"ביום רביעי שעבר שעבר החלטתי להנציח את זכרו של סער", אמר לאופר. "גולדסטאר היא בירת הבית שלנו, לכל אחד יש תמיד ארגז ובכל פעם שנוסעים יש תמיד גולדסטאר איתנו. חשבתי שזאת תהיה דרך מרגשת להנציח את סער".

בירה גולדסטאר - הנצחה. יח"צ,
בירה גולדסטאר - הנצחה/יח"צ

לאופר מספר כי אביב בן זיקרי, ראש חטיבת הבירות בטמפו, נרתם מיד לסיפור ההנצחה וכבר למחרת בבוקר שלח סקיצה של הבירה. ביום שני כבר הגיעו לקלע אלון ברמת הגולן כ-100 בקבוקים.

"אני חשבתי שראוי יהיה להוריד זרוע אחת מהכוכב", מספר לאופר. "אנחנו חמישה חברי ילדות שעדיין בקשר הדוק. מאז יום שני הבירות אצלי בבית ואני מחכה לעשות ערב ליזכרו עם הבירות על שמו. עשרות חברים פנו אליי ורוצים כמזכרת את הבירה ולהיות שותפים להנצחה. אנשים רצו לקנות, קיבלתי בקשות לשלוח לחו"ל. סער נגע בכלכך הרבה אנשים שרוצים לזכור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully