וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים כבר 20 יום לשיראל: "דורשים תשובות מהצבא"

משפחתה של הסמב"צית מבסיס נחל עוז, שיראל חיים פור, שנעדרת מאז שבת משתפת את הסיוט שהם חיים בו: "אנחנו אוספים מידע מכל גורם אפשרי, מכל בן אדם אפשרי, מכל אחד שהיה עם שיראל ברגעים האלה וניצל - ועדיין לאף אחד אין את התשובה מה עלה בגורלה של שיראל"

שיראל חיים פור הנעדרת מבסיס נחל עוז. באדיבות המשפחה
שיראל חיים פור הנעדרת מבסיס נחל עוז/באדיבות המשפחה

שיראל חיים פור מראשון לציון, שירתה כסמב"צית בבסיס נחל עוז שבעוטף עזה בשבת השחורה כשעשרות מחבלי חמאס חדרו לבסיס, ניהלו שם קרבות מול החיילים, רצחו רבים מהם וככל הנראה אף חטפו חלק מהם. ב-10:53 בבוקר שיראל שלחה לבני משפחתה הודעת וואטסאפ שבה היא מרגיעה אותם שהיא נמצאת בחמ"ל בבסיס - ומאז הם לא שמעו ממנה וגורלה לא ידוע.

אמש (רביעי) כתב אחיה, ליאור, פוסט מצמרר בו תיאר מה עובר על משפחתה: "מתאריך ה-7.10 אחותי הקטנה מוגדרת כחיילת נעדרת. במשך 19 יום שאני, אחים שלי וההורים שלי פתחנו חמ"ל בבית כדי להבין מה קרה לילדה של הבית שלנו. משפחה שלמה שהחיים שלה נעצרו כדי להתעסק בדבר הכי חשוב לה - להתעסק בשיראל.

"במשך 19 יום אנחנו אוספים מידע מכל גורם אפשרי, מכל בן אדם אפשרי, מכל אחד שהיה עם שיראל ברגעים האלה וניצל - ועדיין לאף אחד אין את התשובה מה עלה בגורלה של שיראל או בדיוק מה קרה שם".

הפוסט של ליאור, אחיה של שיראל חיים ור הנעדרת מבסיס נחל עוז. instagram, צילום מסך
הפוסט של ליאור, אחיה של שיראל חיים ור הנעדרת מבסיס נחל עוז/צילום מסך, instagram

ליאור ממשיך וכותב: "19 יום שמגיעים אלינו הביתה אנשי צבא שפשוט מספרים לנו את הסיפור שכולם יודעים. 19 יום שנותנים לנו כל יום לבכות על שיראל שלנו. 19 יום שאנחנו יושבים בסלון וכל אחד מספר לעצמו איזה סיפור הזוי שאולי קרה שם, כי המוח מסרב להגיב.

"19 יום שמשפחה שלמה נאחזת בדברים לא הגיוניים רק כדי לקבל כוח לקום בבוקר ולהמשיך להילחם על שיראל שלנו. 19 יום של חוסר ודאות לגבי כל מה שהיה שם. 19 יום שכל כמה דקות עולה השאלה - למה שיראל לא ברחה עם שאר החיילים שברחו? מה היא עשתה ברגעים האלה? האם היא פחדה? האם היא בכתה? האם היא סבלה? האם היא הייתה גיבורה כמו שכל החברות שלה שם אומרות? האם שיראל חטופה בכלל?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיראל חיים פור הנעדרת מבסיס נחל עוז. באדיבות המשפחה
שיראל חיים פור הנעדרת מבסיס נחל עוז/באדיבות המשפחה

אחיה מפנה אצבע מאשימה וכותב: "19 יום שאנחנו מחכים שמישהו מהצבא יבוא ויחדש לנו משהו על מה שקרה שם, שיביאו לנו ציוד של שיראל שהיה שם. 19 יום שהצבא לא יודע עליה כלום. פשוט כלום.

"אחרי 19 יום אנחנו רוצים תשובות ושאני אומר אנחנו - אני מתכוון גם לעוד משפחות שאנחנו בקשר איתן והן במצב שלנו. כולנו רוצים לדעת מה קרה במוצב נחל עוז ב-7.10. הגיע הזמן שנקבל תשובות!"

ליאור מסיים במשפט: "שיראל שלנו, מהיום כולם ידעו מי את וכמה את גיבורה, חיילת מצטיינת שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully