וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני 4 שנים נולדו נובה ובארי: "שיהיו גאים בשמות היפים שלהם"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 15:32

שני אחיינים קיבלו שמות ייחודיים, שקיבלו משמעות מצמררת מאז ה-7 באוקטובר. אמא של נובה: "הלוואי שנחזור מהר לתקופה שהשמות האלה יעוררו רק מחשבות טובות על ילדים מתוקים"

התינוקות נובה ובארי. באדיבות המשפחה
התינוקות נובה ובארי/באדיבות המשפחה

פוסט של דנה מזרחי הפך אתמול לוויראלי לאחר שפרסמה את תמונותיהם של בתה נובה ואחיינה בארי כתינוקות. השניים הם כיום בני 4, ודנה כתבה: "אני ואחותי גל ילדנו בהפרש של חודשיים. הם תכף בני 4, אבל עדיין מתוקים והרבה יותר שובבים ללא ספק. הלוואי שנחזור מהר לתקופה שהשמות האלה יעוררו רק מחשבות טובות על ילדים מתוקים".

בשיחה עם וואלה! סיפרה דנה מזרחי כיצד היא ואחותה בחרו את השמות. "חיפשנו שם מיוחד שיישמע טוב גם בעברית וגם באנגלית", היא הסבירה. "נובה זה 'חדשה' בלטינית והתאים לנו כי היא גם הילדה הבכורה שלנו. אחותי גרה בערבה ובארי הוא הילד הרביעי שלה. הם אהבו את השם ובחרו בו בלי סיבה מסוימת".

נובה בת 4. באדיבות המשפחה
נובה בת 4/באדיבות המשפחה
בארי בן ארבע. באדיבות המשפחה
בארי בן ארבע/באדיבות המשפחה

"ללא ספק זה צירוף מקרים מצמרר", היא מודה. "לפני שבועיים שלחתי לאחותי את התמונה שלהם עם הדגל ואמרתי לה: 'זוכרת שפעם בארי ונובה היו רק שמות של ילדים חמודים?' היא עודדה אותי להעלות את התמונה לקבוצת הפייסבוק 'מאמצחיק'. אני מקווה בשביל שניהם שבעתיד לא יתבאסו מההקשר ויהיו גאים בשמות היפים שלהם".

לסיום היא מבקשת לשלוח מסר: "לאחותה הקטנה של נובה קוראים ליטה. בלטינית זה "בשמחה". מקווה שמהר מאוד נחזור לדבר על נובה ובארי בהקשר טוב ומשמח".

  • עוד באותו נושא:
  • בארי
  • נובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully