וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התופת: ילדי היישובים באשכול חזרו ללמוד במצפה רמון

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 18:35

עשרות תלמידים מהמועצה האזורית מנסים לחזור לשגרה ושבו היום לספסל הלימודים. החזרה התאפשרה באמצעות יוזמה של תנועת דרור ישראל ומועצת מצפה רמון. "זה יכול להפיג סוג של מתח אבל גם יכול להיות מלחיץ כשחושבים שחברים מבית הספר לא יחזרו", סיפרה אחת התלמידות

מבצע חרבות ברזל, אור יוסף (ORYOSS), קיבוץ ארז/באדיבות המצולמים

עשרות תלמידים מקיבוץ ארז ותלמידים נוספים ממושבי המועצה האזורית אשכול חזרו היום (רביעי) לבית הספר והחלו בלימודים. מי שארגן את חזרתם היא תנועת דרור ישראל בשיתוף פעולה עם מועצת מצפה רמון. מורים ומורות מטעם דרור בתי חינוך נערכו במשך כמה שבועות להקמת מערכת חינוך למפונים מיישובי הדרום.

ילדי קיבוץ ארז חזרו ללמוד במצפה רמון.. תנועת דרור ישראל, אתר רשמי
ילדי קיבוץ ארז חזרו ללמוד במצפה רמון./אתר רשמי, תנועת דרור ישראל

נעמה דנן מפונה מקיבוץ ארז סיפרה על החששות: "אני חושבת שההשתלבות בבית הספר מצד אחד היא טובה, כי זה יכול להפיג סוג של מתח אבל זה גם יכול להיות מצד שני מלחיץ. במיוחד כשחושבים על זה שהחברים שלך מהבית ספר לא יחזרו. אבל כל עוד נותנים לנו את המקום הבטוח אני חושבת שיכול להיות נחמד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ילדי קיבוץ ארז חזרו ללמוד במצפה רמון.. תנועת דרור ישראל, אתר רשמי
ילדי קיבוץ ארז חזרו ללמוד במצפה רמון./אתר רשמי, תנועת דרור ישראל

מיקה דרור תלמידה נוספת מקיבוץ ארז משתפת אותנו על היום הראשון: "להיכנס לבית הספר פה לא חשבתי על זה כדבר כזה קל, כי בכל זאת הבית ספר כבר פועל ואנחנו רגילים לדבר אחר לגמרי, אין פה מבחנים, יש פה דברים ממש מוזרים וכאילו חשבתי לעצמי איך איך אני עושה את זה עם המצב שקורה כרגע בבית, עם מה שקורה לחברות שלי, זה קשה ואני לא חושבת שאצליח להיות פה המון זמן אבל אני אנסה ואני מקווה שיהיה לנו פה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully