וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים קיעקעו משפטים של חבריהם שנהרגו: "תזכור שאתה לא חד פעמי"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 11:27

השוטרים רס"ר שי אל כנפו ומפקח אנדרי פושיבאי נרצחו על ידי מחבלי חמאס כשהצילו אזרחים מהטבח במסיבת ברעים. חבריהם נפגשו אם משפחותציהם והראו להם שקעקעו את עצמם לזכרם: "לא נשכח אותם אף פעם"

אלו רגעיו האחרונים של ס"ר שי אל קנפו כפי שתיעד אחד הצעירים שהיו במסיבה ובהם נראה שי מחפה על אחרים/צילום באדיבות המשפחה

השוטרים רס"ר שי אל כנפו ומפקח אנדרי פושיבאי נרצחו על ידי מחבלי חמאס בשבת השחורה במסיבת הטבע ברעים. השניים שנכחו במקום בזמן חדירה המחבלים, הרחיקו ככל יכולתם אזרחים שהיו במסיבה בכדי להגן עליהם, זיהו אזרחים נוספים שצעקו לעזרה והצילו גם אותם מהטבח הנוראי. הם החלו בחילוץ והגנה של האזרחים, תוך כדי שהם מנהלים קרבות אש מול המחבלים. השניים נרצחו בזמן שהם מסייעים לצעירים רבים להימלט מהמקום. את רגעיו האחרונים של שי אל כנפו תיעד אחד הצעירים שהיה במסיבה כשבסרטון נראה שי שהוא מחפה על אזרחים שהיו במסיבה ומציל את חייהם.

שי אל היה נשוי לספיר ואב לשילת-שרה בת 10, תהל בת 6 ולביא בן 4 והיום (רביעי) הגיעו בני משפחתו אל תחנת משטרת עיירות, שם פגשו את חבריו השוטרים שהראו להם שרבים מהם קיעקעו על גופם את המשפטים שהיו שגורים בפיהם של חבריו אנדריי ושי אל.

החברים מהמשטרה קיעקעו לזכרם של חבריהם שנהרגו את המשפטים שאהבו להגיד. אבי רוקח
החברים מהמשטרה קיעקעו לזכרם של חבריהם שנהרגו את המשפטים שאהבו להגיד/אבי רוקח
החברים מהמשטרה קיעקעו לזכרם של חבריהם שנהרגו את המשפטים שאהבו להגיד. אבי רוקח
החברים מהמשטרה קיעקעו לזכרם של חבריהם שנהרגו את המשפטים שאהבו להגיד/אבי רוקח

רס"מ דביר בן שושן סיפר כי "הקעקוע זה משפט משניהם: "תזכור שאתה לא חד פעמי" שאנדריי היה אומר לנו את זה בכל תדריך כדי שנשמור על החיים, ושי אל היה אומר יג'יגלט - שזה הסלנג שהוא היה משתמש בהומור ונתפס אצל כולנו בתחנה. הראנו את זה למשפחה והם מאוד התרגשו. זה מראה על החיבור שיש בין השוטרים ובינהם לבין המשפחות. לא נשכח אותם אף פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully