וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל כץ: "אנחנו במלחמת עולם שלישית מול איראן והאיסלאם הקיצוני"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 6:11

השר ישראל כץ במהלך סיור בישובי הצפון. 25 באוקטובר 2023/יואב איתיאל

השר ישראל שוחח אתמול (שלישי) עם וואלה במהלך סיור שקיים בישוב שלומי ובכלל ישובי גבול לבנון. "אנחנו נמצאים במלחמת עולם שלישית מול איראן והאיסלאם הקיצוני", אמר כץ לוואלה!, "אנחנו וגם אירופה וכולם. אנחנו צריכים להכריע אותם ואנחנו נעשה את זה".

שר האנרגיה והתשתיות שוחח עם וואלה לגבי הצפון ומסר כי "יש כאן מערכה מוגבלת כרגע. אנחנו ערוכים במידה והיא תתרחב". כץ הסביר כי "הלקח נלמד" והמשיך ופירט, "מדינת ישראל כיעד לא תוכל לאפשר שתימצא כאן אוכלוסיה באיום מהסוג הזה. מי שמאיים בסוף גם עושה. תפקידנו שיהיה בטחון בכל מקום".

הלוחמים שמוצבים בישובים צמודי הגדר שעל גבול לבנון. יואב איתיאל, אתר רשמי
לוחמי צה"ל בגבול לבנון/אתר רשמי, יואב איתיאל

"יש מערכת שיקולים כוללת. לא יהיה מצב בו לא יהיה בטחון בצפון", מסר כץ, "הדברים האלה יקרו. כרגע מטבע הדברים אנחנו מרוכזים בטבח הנורא שקרה ובעזה. הגדרנו מטרות להשמיד את החמא"ס וכמובן גם להחזיר את החטופים. אלה הדברים שאנחנו מטפלים בהם ונערכים ופוקחים עין לכיוון הזה".

ראש המועצה המקומית שלומי, גבי נעמן, הצטרף לסיורו של כץ בישוב וביקש מהשר להעביר מסר לקבינט. "יש לטפל בבעיה הבטחונית", אמר נעמן לשר, "אסור שחיזבאללה יישאר במקום כפי שהוא".

בשלומי נותרו כ-1,300 תושבים וראש המועצה אמר הבוקר כי אין לו לאן לפנות אותם. זאת כיוון שרח"ל העבירה את הטיפול למשרד התיירות, ושם נמסר לו כי אזלו חדרי המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully