וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בעולם שואלים: "איפה יאיר נתניהו בזמן שישראל במלחמה?"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 21:36

בזמן שישראלים רבים חוזרים ארצה במיוחד על מנת להתגייס, בתקשורת העולמית מצטטים חיילי מילואים בחזית שמתקוממים: "איפה בנו של ראש הממשלה? למה הוא לא בישראל?"

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

בתקשורת העולמית מדווחים בעניין רב על הביקורת שמופנית בישראל כלפי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבימים אלה נמצא במיאמי בזמן שישראל נמצאת במלחמה נגד חמאס וחיזבאללה. "יאיר נתניהו, 32, נמצא בפלורידה מאז חודש אפריל, אחרי שאביו הורה עליו להרגיע את הפוסטים שלו ברשתות החברתיות, שהובילו לתביעות משפטיות רבות נגדו", נכתב ב"דיילי מייל" האנגלי, "בינתיים מספר חסר תקדים של 360 אלף חיילים גויסו למילואים, כשרבים מהם עוזבים את חייהם וטסים במיוחד בחזרה לישראל, חלקם אפילו נוטשים את ירח הדבש שלהם.

"... אבל יאיר נשאר במיאמי, והדבר מקומם רבים", נכתב ב"מייל", שם מצטטים תלונות נגדו ברשתות החברתיות ובתקשורת. "יאיר נהנה מהחיים במיאמי ביץ', בזמן שאני בחזית", מצוטט חייל ישראלי בכתבה ב"טיימס" האנגלי, "אנחנו עוזבים את העבודות שלנו, את המשפחות שלנו, על מנת להגן על המדינה ועל האזרחים, לא על האנשים שאחראים על המצב הזה. אחים שלנו, האבות שלנו, הבנים שלנו, כולם מגויסים לחזית. אבל יאיר לא כאן. זה לא עוזר לבנות אמון במדינה בין ההנהגה לאזרחיה".

יאיר נתניהו, 29 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
המחלוקת הגיעה עד לתקשורת העולמית. יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, אבשלום ששוני/פלאש 90
גם בעולם שואלים: "איפה יאיר נתניהו בזמן שישראל במלחמה?". ללא, צילום מסך
הכותרת בדיילי מייל/צילום מסך, ללא

ישראלי אחר, שמוצב גם הוא על גבול עזה, צוטט ב"טיימס" ואמר: "טסתי לפה מארה"ב, יש לי שם עבודה, חיים, המשפחה שלי. אין סיכוי שאני יכול להיות שם ולנטוש את המדינה שלי, את האנשים שלי, ברגעים הקריטיים האלה. איפה הבן של ראש הממשלה? למה הוא לא בישראל? אלו הימים הכי מאוחדים של מדינת ישראל בתקופה האחרונה, וכל אחד ואחד צריך להיות כאן עכשיו, כולל בנו של ראש הממשלה".

גם באתר "wionews" אחת הכותרות קראה "חיילי צה"ל קוראים 'ראש הממשלה, איפה הבן שלך?' - בזמן שיאיר נתניהו נשאר בארה"ב", ובכתבה ב"itv" קראה הכותרת "'למה הוא לא בישראל?' - חיילי מילואים תוקפים את בנו של נתניהו שנשאר במיאמי".

גם בעולם שואלים: "איפה יאיר נתניהו בזמן שישראל במלחמה?". ללא, צילום מסך
הכותרת באתר WION/צילום מסך, ללא
יאיר נתניהו בתמונה שהעלה לרשתות החברתיות: "אני אוהב את פלורידה". מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
"יאיר נהנה מהחיים במיאמי ביץ', בזמן שאני בחזית", מצוטט חייל ישראלי בכתבה ב"טיימס" האנגלי/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

ב"דיילי מייל" אף מביאים כדוגמה כיצד ישראלים רבים התארגנו במיוחד על מנת לטוס בחזרה לישראל בתקופה קשה זו, כולל סיפורו של ידידיה סלמן, שהיה בתאילנד בירח דבש בזמן המתקפה הרצחנית של החמאס. "יצרנו קבוצת וואטסאפ של כל מי שהיה בחו"ל, פנינו אל כולם וסייענו להחזיר לפה כמה שיותר חיילים למילואים", סיפר, "לא חשבנו פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully