וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי שהם שומרים עליי": המחווה המרגשת של תושבת העוטף לחברי כיתת הכוננות שנפלו

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 20:24

תושבת היישוב שלומית החלה לחוות צירים בצל אירועי האימה של שבת ה-7 באוקטובר. אחרי 3 שעות, פונתה בעזרת תושיית קרוביה לביה"ח, ובתום לידתה החליטה לקרוא לבנה "אביעד ראובן" - על שם שני חברי היישוב שנפלו בקרב ביישוב הסמוך שנחלצו לעזרתו

לאור ואסף קימל במרכז הרפואי קפלן ברחובות/המרכז הרפואי קפלן ברחובות

מיכל אברג'ל, תושבת שלומית שבעוטף עזה, החלה לחוות צירים בצל אירועי האימה של שבת ה-7 באוקטובר. "אסור היה לי ללדת לידה רגילה", סיפרה אברג'ל, שיועד לה ניתוח קיסרי לימים ספורים לאחר מכן. "הבנתי ששנינו בסכנת חיים, אני והילד".

"בשבת בשש וחצי בבוקר נכנסו לממ"ד. הבנו שיש משהו חריג לפי כמות האזעקות והמטחים", סיפרה מיכל, שעם הצירים שהחלו לה הזעיקה את אחת השכנות - שהבינה מיד שהמצב לא טוב. היא הזעיקה את המיילדת ביישוב, שאמרה מיד כי מדובר בסכנת חיים וכי על מיכל להתפנות לבית החולים.

קיבוץ בארי. רויטרס
"הבנתי ששנינו בסכנת חיים, אני והילד". קיבוץ בארי לאחר הטבח/רויטרס

"שלוש דקות של אימה. תורידי את הראש, אומר לי המפנה. שלוש דקות של פחד", סיפרה מיכל. "בעלי כל הזמן הזה בתוך הממ"ד". ב-11 בלילה באותו יום פונתה מיכל לביתה בשלומית בחזרה, אולם בבוקר יום ראשון התעוררה שוב עם כאבים עזים. "הבנתי שאני בסכנת חיים ואמרתי לבעלי - עכשיו אתם מפנים אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תינוקת בשם בארי נולדה במרכז הרפואי קפלן. באדיבות המשפחה
"פתאום יצא לי 'אביעד ראובן', לא הבנתי למה"/באדיבות המשפחה

היא פונתה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם חיכה לה הצוות הרפואי כבר בחדר הניתוח ויילד אותה בהצלחה. מיד לאחר מכן, כך סיפרה, הבינה מיכל שתבחר בשם אחר מזה שייעדה לבנה. "רציתי שם אחר, ופתאום יצא לי 'אביעד ראובן', לא הבנתי למה", אמרה. "לפני הברית אני סיפרתי לבעלי שהרגשתי שהם שומרים עליי", סיפרה על ראובן שישפורטיש ואביעד כהן, מחברי כיתת הכוננות של היישוב שלומית שנרצחו בעת שסייעו למניעת טבח בקיבוץ השכן. "התייעצנו עם בני משפחות הנרצחים, הם נתנו אישור והתרגשו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully