וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחכה ביחד עד שהן יחזרו": מחפשים את הכלבה בלה שבעליה נחטפו לעזה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 20:28

אשתו ובתו של משה ליימברג נחטפו לעזה לפני 18 ימים בזמן ששהו אצל בני משפחה בניר יצחק. גם הכלבה בלה הייתה איתן שם - ונחטפה. כעת מבקש משה להחזיר אליו את כלבתו האהובה: "אני בטוח שהיא נמצאת עכשיו בטראומה וזקוקה לי"

בווידאו: לראשונה מפרוץ המלחמה: הזמרת שי לי עטרי מתאחדת עם הכלב של המשפחה/מערכת וואלה!

"אני רוצה שבלה תחכה למיאה וגבריאלה כשהן יחזרו הביתה", מבקש משה ליימברג. מיאה, בתו בת ה-17, וגבריאלה אשתו, נמצאות בשבי ארגון הטרור חמאס כבר 18 ימים. האם ובתה נחטפו מקיבוץ ניר-יצחק יחד עם שני אחיה של גבריאלה - פרננדו וקלרה מרמן ועם לואיס האר, בן הזוג של קלרה.

בלה, הכלבה האהובה של המשפחה, נחטפה לצד מיאה. בלחץ הגדול של הימים הראשונים אחרי זוועות השבת השחורה, לא נעשה רישום מסודר ולא ידוע לידי מי נמסרה. כעת מבקש משה ליימברג שבלה תשוב אליו, והם יחזקו אחד את השנייה ויחכו ביחד לשובן של מיאה, גבריאלה ושאר בני המשפחה.

חמ"ל לאיתור וסיוע לחיות בית שנפצעו במלחמה

לכל העדכונים מהיום ה-18 למלחמה

משה ליימברג, אשתו גבריאלה ובתו מיאה יחד עם הכלבה בלה.. באדיבות המשפחה
משה ליימברג, אשתו גבריאלה ובתו מיאה יחד עם הכלבה בלה./באדיבות המשפחה

בלה, כלבת שיצו, הגיעה לבית משפחת ליימברג מירושלים לפני חמש שנים. המשפחה שבה אז משהות ארוכה בחו"ל ומשה וגבריאלה הבטיחו למיאה שתקבל כלבה. "כשהגענו לבית הגידול ראיתי גורה קטנה ובודדה, מייד ידעתי שבה מיאה תבחר, וכך היה; מיאה התאהבה בה. מאז בלה איתנו. אנחנו מחוברים אליה והיא מחוברת אלינו", אמר משה.

ביום שישי, 6 באוקטובר, נסעו גבריאלה ומיאה למסיבת יום הולדת משפחתית בבאר-שבע, כשבלה איתן. בערב החליטו לעשות את הלילה בביתה של קלרה ובן זוגה לואיס שבניר יצחק, ובבוקר לקום ולחזור לירושלים. גם פרננדו, שהגיע מכפר סבא, נסע לבית אחותו שבניר יצחק. כל החמישה נחטפו לעזה בידי המחבלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בלה הכלבה שבעליה נחטפו לעזה

"אני רוצה שבלה תחכה למיאה וגבריאלה כשהן יחזרו הביתה", מבקש משה ליימברג. מיאה, בתו בת ה-17, וגבריאלה, אשתו, נמצאות בשבי ארגון הטרור חמאס, מאז שבת, 7 באוקטובר. האם ובתה נחטפו מקיבוץ ניר-יצחק יחד עם שני אחיה של גבריאלה- פרננדו מרמן וקלרה מרמן ועם לואיס האר, בן הזוג של קלרה. בלה, הכלבה האהובה של המשפחה נאספה על ידי מתנדבים ונמסרה לאימוץ. בלחץ הגדול של הימים הראשונים אחרי זוועות השבת השחורה, לא נעשה רישום מסודר ולא ידוע לידי מי נמסרה בלה הכלבה.. באדיבות המשפחה
הכלבה בלה/באדיבות המשפחה

בלה ניצלה, וכאמור נאספה ונמסרה לאימוץ, וכעת פונה משה למאמצים ומבקש כי ישיבו אותה אליו. הוא אמר שגם בלה זקוקה לו: "היא כלבה שתמיד באה להתכרבל בידיים שלי ולהיצמד אלי כשהיא מרגישה שלא בנוח. אני בטוח שהיא נמצאת עכשיו בטראומה וזקוקה לי".

בלה ניתנת לזיהוי באמצעות השבב שהיא נושאת ופרטיה נמצאים במאגר הארצי לרישום כלבים. השבב ניתן לקריאה בכל מרפאה וטרינרית פרטית או רשותית וזה מספרו- 999111000006313

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully