וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של גל הירש משיבה לביקורות נגדו: "מתקפה נבזית שגובלת בלשון הרע"

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 19:58

עופרי הירש הגיבה בפייסבוק שלה לטענות של שכר מנופח שמקבל גל הירש: "עלובי נפש היו בעבר ויהיו גם בעתיד, אנשים יושבים באולפנים ומרשים לעצמם לטנף והכול מתוך שנאה"

אחרי הטענות שהושמעו בימים האחרונים נגד מינויו של תא"ל (במיל') גל הירש, הממונה על השבויים והנעדרים, בתו עופרי יוצאת להגנתו בפוסט נוקב בפייסבוק שבו היא תקפה וכתבה: "מתקפה נבזית, שקרית וגובלת בלשון הרע".

"בימים האחרונים אנחנו עדים למתקפה בלתי פוסקת של התקשורת ושל כל מיני דמויות אחרות על גל הירש, שמונה להיות מתאם השבויים והנעדרים. זו מתקפה שנועדה להסיט את הדיון מהנושא העיקרי והחשוב ביותר שגל צריך להתעסק איתו כרגע והוא השבת השבויים והנעדרים משבי החמאס. משימה קשה, מורכבת עד בלתי אפשרית".

בתו של גל מערערת על הטענה לשכר המנופח של הירש, שפורסמה לאחרונה: "הוא עושה הכל במילואים, בצו 8, ללא "שכר מנכ"ל" וכל השיט הזה שאנשים מרשים לעצמם לכתוב ללא השלכות". הירש מציינת כי אביה הסכים לקחת את התפקיד על עצמו למרות המחירים הכרוכים בכך: "הוא מקדיש ומקריב את חייו למען המדינה הזו ללא חשבון גם במחירים אישיים כבדים לו ולמשפחתו. והיו מחירים, ועדיין יש מחירים".

הפוסט של בתו של גל הירש

גל הירש, מפגש מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים  13 באוקטובר 2023. ניב אהרונסון
בתו יצאה להגנתו. גל הירש/ניב אהרונסון

"כבר עברנו את זה ב-2006, כבר עברנו את זה ב-2015, ואנחנו עוברים את זה שוב, ממש עכשיו. אבל ככה אנחנו - לא מתחשבנים כשמדובר במדינה שלנו. עושים כל מה שצריך כדי שהמדינה תישאר שלנו".

הירש תוקפת את העיתוי בו תקפו את אביה בתקשורת וכתבה: "גם בתקופה הכי קשה של מדינת ישראל יש כאלה שמרשים לעצמם לשבת באולפנים ומאחורי המקלדת, שמעזים להתסיס, להסית, להחריב ולטנף על אנשים שקיבלו על עצמם תפקיד חשוב, והכל מתוך שנאה עמוקה וארוכת שנים. תאמינו לי - אני יודעת".

"עלובי נפש היו בעבר ועוד יהיו בהמשך. אני בוחרת להתמקד בעיקר ובטוב. בהצלחה אבא", חתמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully