וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר של 41 אלף שקלים: מנכ"ל משרד רה"מ מנסה למנות את גל הירש בתקן מנכ"ל משרד ממשלתי

עודכן לאחרונה: 21.10.2023 / 21:15

המשכורת שיקבל גל הירש, אם תתקבל הבקשה, עומדת על 41 אלף שקל בחודש. זאת בתוספת לפנסיה מצה"ל שהוא מקבל, בעלות של 35 אלף שקל. בצד הירש מבקש מנכ"ל המשרד יוסי שלי למנות ראש מטה ושתי משרות מקצועיות. הנימוק: "דרוש בעל ידע במערכות ביטחוניות וגדולות"

בווידאו: הממונה על החטופים והנעדרים בהתייחסות ראשונה למשימה שהוטלה עליו/צילום: לע"מ

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי פנה לפרופ' דניאל הרשקוביץ, נציב שירות המדינה, בבקשה להעניק לממונה על הטיפול בחטופים ובנעדרים גל הירש שכר של מנכ"ל משרד ממשלתי. שכר כזה, של בעל משרה מקבילה למנכ"ל, עומד על 41 אלף שקל לחודש. לצידו ביקש שלי למנות ראש מטה ושתי משרות מקצועיות הרלוונטיות לתחום העיסוק שעליו מונה הירש. יצוין שלהירש פנסיה מצה"ל, שממנו פרש בדרגת תת אלוף, העומדת על 35 אלף שקל.

במכתב להרשקוביץ אומר שלי: בראש המטה יעמוד הממונה על נושא החטופים והנעדרים, אשר יהיה אחראי על הטיפול בנושא - למטה אחריות על קבלה, ריכוז ועיבוד מידע לכלל הנופים בארץ ובעולם לרבות גופי הביטחון. כמו כן אחריות לקיים קשר עם משפחות חטופים ונעדרים, ובנוסף על הובלת צוות משא ומתן בנושא חטופים ונעדרים בהשתתפות צהל, שב"כ, מוסד וגורמים נוספים".

החטופות הישראליות-אמריקניות יהודית ונטלי רענן בשטח ישראל לצד גל הירש. ללא קרדיט,
גל הירש מוביל את החטופות ששוחררו, 20 באוקטובר 2023/ללא קרדיט

עוד נאמר במכתב כי "המטה ינהל מאגר מידע על הנעדרים וערכינו. במסגרת תפקידו אחראי הממונה להוביל את כלל התהליכים הנוגעים לאיתורם וחשבתם של החטופים והנעדרים, ניהול מאגרי מידע, ניהול הקשר עם המשפחות תוך ניהול ומשא ומתן עם הגורמים הרלוונטיים. מיותר לציין כי מדובר במשימה לאומית וממלכתית בעלת ערך מוסרי והשפעה ישירה על משפחות רבות בישראל".

שלי מוסיף: "האחריות העצומה, המימדים וסדרי הגודל הקיימים כיום של כ-130 נעדרים ושבויים (מספר החטופים עלה בינתיים למעל 200), מחייבים איוש התפקיד בבעל ניסיון רב בניהול מערכות ביטחון ובהובלת תהליכים מורכבים וניהול משא ומתן ובעל ידע במערכות ביטחוניות וגדולות. משכך מדובר במשרה אשר מחייבת שהעומד בראשונה ידורג בדרג מוקבל מנכ"ל וזאת בשל חשיבות המשימה הלאומית וסדרי הגודל הקיימים".

מנציבות שירות המדינה נמסר: "הנושא בבחינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully