וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה נעלמה כלא הייתה. חבריו של סשה ממתינים לסימן חיים

23.10.2023 / 15:18

האב ויטלי טרופנוב נרצח, שאר בני המשפחה ובת הזוג ספיר כהן, כנראה נחטפו על ידי חמאס: "מנסים בכל מיני דרכים לפעול, גם דרך שגרירות רוסיה"

צה"ל תקף יותר מ-320 מטרות ברצועת עזה/דובר צה"ל

סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן, בני 27 ו-29, הגיעו בסוף השבוע הראשון של החודש לבקר את הוריו בקיבוץ ניר עוז. כך, ב-7 באוקטובר נחת האסון על משפחת טרופנוב כולה - בני הזוג, האם לנה והסבתא אירנה נחטפו ככל הנראה לרצועת עזה, אביו ויטלי נרצח על ידי מחבלי חמאס.

ויטליה ולנה, בני 50, עלו מרוסיה לפני 25 שנה עם בנם היחיד סשה והתמקמו בקיבוץ בעוטף. לפני חמש שנים הצטרפה אליהם גם אירנה, בת 73 אמה של ילנה. בהיעדר קרובי משפחה נוספים המתגוררים בישראל, חבריו של סשה מנהלים בשבועות האחרונים חמ"ל לאיסוף מידע ותיווך סיפורם לציבור דרך סרטונים וריאיונות, בתיאום עם משפחתה של ספיר.

סשה טרופנוב ככה"נ נחטף לעזה במתקפת הטרור של חמאס, תאריך ה- 7 באוקטובר 2023. ללא, באדיבות המשפחה
סשה טרופנוב/באדיבות המשפחה, ללא
ספיר כהן בת זוגו של סשה טרופנוב שנחטפה לעזה במתקפת הטרור של חמאס, תאריך ה- 7 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה
ספיר כהן/באדיבות המשפחה

"אין לנו ידיעה קונקרטית על מה שהתרחש שם ביום שבת, רק שסשה וספיר ישנו בדירה אחרת מההורים, ובה לא היו כתמי דם", סיפר שחר כהן, חברו של סאשה מלימודי הנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון. בני הזוג עברו להתגורר יחד ברמת גן רק לפני חודש. "יש ניצולה מהקיבוץ שסיפרה שראתה את האימא לנה בדרך לרצועה וכרגע הם מוגדרים חטופים. חוץ מזה, קיבלנו אימות שמצאו את הגופה של האבא, וסרטון של ספיר על אופנוע ברצועה. המשפחה נעלמה כלא הייתה".

"היינו חבורה באוניברסיטה והוא תמיד היה חכם, קר רוח, לא נלחץ ממבחנים", העיד על חברו. "סשה גבוה מאוד ועושה המון כושר, נראה כמו אל. בשנה האחרונה הוא עבד באמזון. הם מאוד מגויסים ומנסים לעזור". לדבריו, "למשפחה יש אזרחות רוסית. אנחנו מנסים בכל מיני דרכים לפעול, גם דרך השגרירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully