וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של היועץ לשעבר של נתניהו: "קודם מפציצים - אחרי זה נכנסים"

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 15:14

ד"ר רן ברץ וד"ר אסף מלאך עומדים מאחורי הקמפיין שקרא לעכב את הכניסה הקרקעית לעזה ולהמשיך בהפצצות מהאוויר. גם מקורבים לנתניהו שיתפו את הסרטון, בהם ח"כ עמית הלוי שהכחיש כי היה מהיוזמים. אתמול פורסם בוואלה! כי האלוף במיל' בריק שמתנגד גם הוא נפגש שוב עם נתניהו

בווידאו: הקמפיין של היועץ לשעבר של נתניהו לעכב את הכניסה הקרקעית לעזה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עורך אתר מידה ויועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ד"ר רן ברץ וראש המכללה למדינאות, ד"ר אסף מלאך, הם שעומדים מאחורי הקמפיין האנונימי שהופץ ברשתות החברתיות בימים האחרונים שקרא לעכב את הכניסה הקרקעית לעזה ולהמשיך בהפצצות מהאוויר.

הקמפיין תחת הכותרת "התפכחנו" זכה לשיתופים בימים האחרונים על ידי אנשי תקשורת המקורבים לנתניהו שיתפו, בהם אראל סגל, גדי טאוב, וארז תדמור וכן על ידי ח"כ עמית הלוי מהליכוד. העיתונאי אבישי גרינצייג פירסם היום בכאן 11 שהלוי הוא מיוזמי הקמפיין, אך בשיחה עם וואלה! הוא הכחיש את הדברים ואמר שמדובר בשקר.

רן ברץ, ראש מערך ההסברה הלאומי. פייסבוק, צילום מסך
רן ברץ/צילום מסך, פייסבוק

הקמפיין כולל סרטון עם צילומים של התקפות בעזה והמלל הבא: "7/10 - התפכחנו. המוסר מחייב - חיי חיילנו קודמים. משמידים את עזה תחתית, לפני כניסה קרקעית. מפציצים את המנהרות מהאוויר". לקמפיין הוקם גם אתר ייעודי ועמוד פייסבוק ייעודי, בו נכתב, בין השאר: "התעוררנו. התפכחנו. עכשיו חייבים להחליף דיסקט. חייבים להסתכל למציאות הקשה בעיניים, להבין את עוצמת הרוע ולפעול בהתאם. להבין שכשרוע כזה מחזיק באמצעים לשחוט אותך,יום אחד הוא יצליח. היום הזה הגיע בשמחת תורה. אם לא נחליף דיסקט, הוא יגיע שוב. ולכן אסור, פשוט אסור, לחיות ליד השטן. השלב הראשון הוא להבין את מה שאמור היה להיות מובן מאליו: לא מסכנים חיי לוחמים לשווא. ולכן משטחים את עזה. את עזה עלית ואת עזה תחתית. כדי לצמצם למינימום את הסכנה ללוחמים שלנו בשטח, וכדי לייצר הרתעה לכל מבקשי רעתנו. שכל בני השטן יבינו שזה מה שקורה למי ששופך דם יהודי. מה שהיה לא יהיה. היינו תמימים, היינו רדומים. לא הבנו איך מתנהגים עם נאצים. לא עוד. לא נחיה לצד השטן הנאצי".

יוזמי הקמפיין טוענים שמדובר ביוזמה עצמאית ללא קשר לנתניהו, אך הוא ברקע ההמתנה והעיכוב בכניסה קרקעית לרצועת עזה שמעוררת ביקורת ציבורית ותקשורתית גוברת על הממשלה. כפי שנחשף אתמול בוואלה!, נתניהו נפגש בשבוע שעבר עם האלוף במיל יצחק בריק בפעם השנייה מאז שהחלה המלחמה. גם בריק מתנגד לכניסה קרקעית לרצועה עתה וקורא להיערכות למלחמה רב חזיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully