וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר שבועיים ונתניהו עוד לא הציל את אביגיל הקטנה משבי חמאס

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 17:51

בעוד ראש הממשלה מאפשר למשאיות סיוע להיכנס לעזה, לאביגיל בת ה-3 ישראל לא שלחה דבר. אין מדינה בעולם שהייתה עוברת לסדר היום על מעשי טבח נאציים כאלה, ונדמה כי לנתניהו אין את היכולת, האומץ והעוז הדרושים על מנת להוביל את ישראל למלחמה החשובה בתולדות המדינה

אביגיל עידן רק בת 3 והיא כבר 16 ימים חטופה על ידי החמאס בעזה. הוריה רועי וסמדר נרצחו בטבח הנורא. קשה לתפוס את העובדה הזו: ילדה תמימה ורכה בת 3 נמצאת כבר למעלה משבועיים בשבי החמאס.

לכל העדכונים על המלחמה

וכבר שבועיים שישראל אינה עושה דבר כזה לשחרר אותה. כן, היא תוקפת מהאוויר, תקיפה אחר תקיפה, אבל ראש הממשלה נתניהו מעכב כבר זמן רב כניסה קרקעית. קשה לכתוב את המילים הבאות אבל הן האמת לאמיתה: ישראל מפקירה את אביגיל. צריך להגיד את זה בפירוש. בשעה שנתניהו מאפשר למשאיות עם דלק (למרות שהובטח שלא יכנסו דלקים לרצועה!), מזון ותרופות להיכנס לעזה לטובת האזרחים העזתיים, לאביגיל ישראל לא שלחה דבר. היא כלואה שם, אצל המפלצות הנאציות מהחמאס, הרחק מביתה, ללא הוריה (שאותם לא תראה עוד לעולם) ואחיה. היא בשבי שם ללא דמות מוכרת, ללא הבובה שהיא אוהבת, ללא חפץ איתו היא משחקת.

אביגיל עידן. באדיבות המשפחה
היא כלואה שם, אצל המפלצות הנאציות מהחמאס, הרחק מביתה, ללא הוריה (שאותם לא תראה עוד לעולם) ואחיה. אביגיל עידן בת ה-3/באדיבות המשפחה

אין מדינה בעולם שהייתה עוברת לסדר היום על מעשי טבח נאציים כאלה. לפי שעה - ישראל מגיבה תגובה רפה מאוד. גם זו האמת וגם אותה צריך להגיד. תקיפות הנדל"ן של חיל האוויר היו יכולות להתאים לסבב לחימה רגיל מול עזה, לא למצב הנוכחי. בניגוד לרבים אחרים אני לא חשבתי שנתניהו לא יכול לנהל את המערכה בגלל האחריות שלו לכשל הנורא ביום שבת לפני שבועיים, אבל אני מתחיל לחשוש, שלנתניהו אין את היכולת, האומץ והעוז הדרושים על מנת להוביל את ישראל למלחמה החשובה בתולדות המדינה. "הוא פחדן ובולם כל מהלך התקפי", אמר לנו היום שר בקבינט.

עובדתית אותו שר צודק: בשעה שאביגיל, לצד למעלה מ-200 ישראלים נוספים, כלואה בשבי חמאס, ישראל מגיבה בתגובה רגילה, שגרתית, מידתית. איפה התמרון הקרקעי שהובטח? מדוע כבר שבועיים לא יצאה ישראל להציל את אביגיל? לשם מה הקמנו מדינה וצבא?

בנימין נתניהו במליאת הכנסת. 12 באוקטובר 2023. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
תקיפות הנדל"ן של חיל האוויר היו יכולות להתאים לסבב לחימה רגיל מול עזה, לא למצב הנוכחי. נתניהו/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

גם בצפון מתרגלת ישראל לקצב הכתבת אש ע"י נאסרללה. הוא יורה, אנחנו מגיבים. אותה קונספציה שגויה מול חמאס מתחוללת שוב בצפון. היום אמר נתניהו בצפון שאם חיזבאללה ייכנס למלחמה הוא יעשה טעות חייו. נתניהו כנראה לא מבין, אבל חיזבאללה כבר נכנס למלחמה.

זוהי קריאה נואשת לנתניהו: תחזיר את אביגיל וחסל את חמאס וחיזבאללה. אם אינך מסוגל - הנח את המפתחות מיד.

הכותב הוא עורך אתר וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully