וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם חייב לראות: צה"ל פרסם תיעוד של הזוועות שביצע חמאס

התמונות מדברות בעד עצמן: צה"ל פרסם סרטון בן 10 דקות עם קטעים מהטבח, כפי שתועד על ידי מחבלי חמאס וכוחות צה"ל שהגיעו ראשונים לזירות המדממות. אזהרה: תמונות קשות

בווידאו: תיעוד הזוועות בעוטף עזה מהשבת של ה-7/10/צילום: דובר צה"ל

במקביל ללחימה בשטח, מנהל צה"ל מלחמת חורמה על דעת הקהל בעולם. כחלק ממאמצי ההסברה, פרסם היום (ראשון) צה"ל סרטון חריג וקשה - שמתעד את מעשי הטבח הזוועתיים של חמאס ב-7 באוקטובר.

הסרטון שפורסם בערוץ היוטיוב של צה"ל, מזהיר מפני התמונות הקשות, אבל לא חוסך אותן מהצופים. חלק מקטעי הוידאו צולמו על ידי המחבלים עצמם, וחלקם תועדו במצלמות אבטחה בצמתים ובקיבוצים. ניתן לראות בסרטון את האכזריות הרבה של המחבלים, וכיצד הם יורים ללא אבחנה בחפים מפשע.

תיעודים מיוחדים בהם רואים את מעשי הזוועות של מחבלי החמאס/דובר צה"ל
תיעוד הזוועות  עוטף עזה מהשבת של ה -7/10 
22.10.23. דובר צה"ל
אכזריות בלתי נתפסת. מתוך הסרטון/דובר צה"ל

כ-1,400 בני אדם נרצחו וכ-5,100 נפצעו במלחמה ובהסלמה בצפון. אלפי מחבלים חדרו מהרצועה לשטח ישראל במתקפה משולבת וטבחו באזרחים וחיילים בשורה ארוכה של יישובים ובסיסים בדרום הארץ, ובכמה מקומות נחשפו מעשי זוועה ואלימות מזעזעת כלפי הקורבנות. בין היתר, המחבלים רצחו יותר מ-250 בליינים בפסטיבל מוזיקה שנערך ברעים, הציתו בתים בכמה קיבוצים בעוטף עזה על יושביהם, והוציאו להורג אנשים מבוגרים, נשים וילדים. דובר צה"ל עדכן 210 משפחות שיקיריהן נחטפו לעזה.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully