וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות של הדר גולדין: "לא ניתן שמה שקרה לנו יקרה להם"

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 9:27

איילת גולדין, אחותו של הדר גולדין, ביקשה במהלך שיחתה עם 103FM כי שמו של אחיה יופיע גם הוא ברשימת החטופים שתועבר לארגוני זכויות האדם. "אנחנו 9 שנים חטופים. דיננו כדין המשפחות החטופות. זה סיפור אחד של כשל של מדינת ישראל"

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים בתום הפגישה עם ראש הממשלה/ללא

איילת גולדין, אחותו של הדר גולדין, שנחטף במבצע צוק איתן, שוחחה היום (ראשון) עם אודי סגל וענת דוידוב מ- 103 FM. גולדין ביקשה במהלך הראיון ששמו של אחיה יצורף לרשימת החטופים לעזה במהלך המשא ומתן המתקרב עם קאטר, ודיברה על המאבק שהיא מנהלת. "אנחנו נלחמים כאריות על כל החטופים ואנחנו לא ניתן שמה שקרה לנו, יקרה להם", אמרה.

סגן הדר גולדין, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, עם אחיו התאום צור והאחות איילת. שלומי גבאי, באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
הדר גולדין יחד עם אחיו התאום צור ואחותו איילת/באדיבות המשפחה, שלומי גבאי, באדיבות המשפחה

"הדר, אחי הקטן, סגן הדר גולדין, הקצין המצטיין, נחטף בהפסקת האש של 'צוק איתן', כשחמאס הפר את הפסקת האש וארה"ב ערבה להפסקת האש", סיפרה איילת, "הדר נחטף פצוע לבית החולים בעזה, גנץ עצר את ההתקפה בשביל להיכנס לבית החולים ולהחזיר את אחי הפצוע. מאז אנחנו 9 שנים חטופים. אנחנו יודעים בדיוק איפה הדר נמצא, ואנחנו משפחה חטופה. דיננו כדין המשפחות החטופות ודינן כדיננו, שזאת נורת אזהרה כי אנחנו 9 שנים".

איילת מסרה כי כעת המשפחה מבקשת כי במהלך המשא ומתן לשחרור החטופים מה-7 באוקטובר, יעשה נסיון להחזיר גם את הדר. "הדר הוא חטוף. רשימת העבודה שתוגש לארגוני זכויות אדם, לקטאר, לכל המעצמות שפועלות בנושא, היא צריכה לכלול את החטופים של 'צוק איתן', שלא נגמר, ואת כל החטופים של עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"זה סיפור אחד של כשל של מדינת ישראל להבין שהמוסר הבסיסי של המדינה זו הערבות ההדדית בינינו, כחיילים ואזרחים, לבין המדינה, ולא תהיה מדינה בלי זה", איילת הוסיפה ופנתה למגישי התוכנית, "אודי וענת, אתם אנשי תקשורת, אבל קודם כל אתם אזרחים של המדינה הזאת בשעה היסטורית. אל תשאלו אותי את השאלה שהמדינאים צריכים להשיב עליה. יש מטרה אחת ויחידה למלחמה הזאת, להשיב את החטופים, האזרחים והחיילים שיצאו להגן, טובי בנינו ובנותינו, כי בלי השבתם לא תיתכן חברה ישראלית".

הדר גולדין. באדיבות המשפחה
"חטופים הם הפנים של כל החברה". הדר גולדין/באדיבות המשפחה

"אלה לא 'המשפחות המסכנות', אלה לא 'החטופים המסכנים', החטופים זה אנחנו", הוסיפה איילת ואמרה בכאב, "זה הפרצוף של כל המדינה. אתה יודע שראש הממשלה ישב מול המשפחות החטופות ואמר להם, 'המטרה של השבת החטופים, לא סותרת את מטרות המלחמה' - כישראלי, אתה מסוגל לקבל את המשפט הזה? הרי הילד החטוף שבשבי יכול להיות הילד שלך."

איילת מסרה כי מטרת המלחמה חייבת להיות השבת החטופים. "אני רוצה לומר שהקריאה הזאת, הזעקה הזאת, שהפנים של החטופים זה הפנים של כל החברה, היא צריכה לבוא מכולנו", אמרה, "אתם, כאנשי תקשורת, תבחרו את הצד שאתם תהיו בו בהיסטוריה שקורית עכשיו. אל תהיו אנשי תקשורת, תהיו ישראלים שמבינים שיש לכם כוח, והזעקה הזאת היא זעקה אדירה שצריכה לצאת באופן חד משמעי, וברגע שנהיה חד משמעיים, אז המדינאים ימצאו את הפתרונות. הבנו שאם לאזרח ולחייל אין ביטחון ואין הסכם בסיסי עם המדינה שלו, אז אין מדינה. נקודה. אין חטופים, אין מדינה".

לבסוף, נשאלה איילת האם קיבלה לאחרונה שיחת טלפון מאחד ממנהיגי המדינה. "כלום. אנחנו מתדפקים על הדלתות, אנחנו מתחננים", אמרה, "מאוד קשה, אבל אנחנו נלחמים כאריות על כל החטופים ואנחנו לא ניתן שמה שקרה לנו, יקרה להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully