וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שוהים בלתי חוקיים נעצרו ברחוב קק"ל בגבעתיים

משטרת ישראל הגיבה לדיווח על מספר חשודים ברכב ועצרה שלושה גברים, אחד מהם מטול כרם, ואישה מיפו: "הארבעה הועברו לחקירה, הרקע לאירוע פלילי. קוראים לציבור להמשיך לדווח על כל חשד"

דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי מגיב לפרסומים על אזרחים שמצלמים בניינים/דוברות המשטרה

בימים האחרונים קיימת ברחבי המדינה בהלה של אנשים בעלי חזות ערבית, המצלמים פתחי בנייני מגורים. על רקע הדברים הללו, נעצרו היום (שבת) שלושה שוהים בלתי חוקיים מטול כרם, וכן אישה מיפו.

"במשטרת ישראל התקבל הבוקר דיווח על מספר חשודים ברכב ברחוב קק"ל בגבעתיים", נמסר. "שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו במהירות למקום ובמהלך סריקות איתרו את הרכב ובו ארבעה חשודים. השוטרים עצרו שלושה שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) ביניהם קטין, וכן אישה (31, יפו). החשודים הועברו לחקירה. הרקע לאירוע פלילי. המשטרה קוראת לציבור להמשיך לגלות עירנות ואחריות אזרחית ולדווח למוקד 100 של המשטרה בכל מקרה של חשד כלפי אנשים, רכבים או חפצים חשודים".

"מה יהיה?" נכתב הבוקר באחד הפוסטים בפייסבוק. "בקרן קיימת לישראל בגבעתיים, מתחת לבית שלי. מזל שהמשטרה הגיעה בזמן. ארבעה ערבים שחנו את הרכב מתחת לבית שלי נתפסו. חייבים לעשות לזה סוף!"

משטרת גבעתיים עצרה שלושה שב"חים. משטרת ישראל, אתר רשמי
התגובה היתה מהירה/אתר רשמי, משטרת ישראל

משטרת ישראל הגיבה שלשום לשלל השמועות והפוסטים זורעי הבהלה ברשתות החברתיות ואמרה: "בשעות האחרונות מפורסמים ברשתות מספר אירועים בהם נראים חשודים בסמוך למבני מגורים, כאשר אלו נראים מצלמים את המתחם. יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפעילות חבלנית. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות על ידי אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש... בכל מקרה, על מנת שלא לייצר תבהלה הציבור מתבקש שלא לשרשר הודעות אלו ברשת ולהעבירן לטיפול משטרתי ללא דיחוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully