וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תחקור: תגובות בערבית בעד חמאס במהלך זום של עיריית רמת גן

20.10.2023 / 18:52

המשטרה תפתח בחקירה יזומה בעקבות תגובות בעד חמאס בשידור בפייסבוק של מפגש זום שקיים ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שהתייחס להליך החזרה ההדרגתי ללימודים. תגובות המשתתפים: "עכשיו מצפים שנשלח את הילדים?"

בווידאו: תקיפת מטרות חמאס ברצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

המשטרה תפתח בחקירה יזומה בעקבות תגובות בעד חמאס בשידור בפייסבוק של מפגש זום שקיים ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שעסק בהיערכות לפתיחת מוסדות חינוך. נבדק חשד להסתה.

במפגש התייחס שאמה להליך החזרה ההדרגתי ללימודים, ולסוגיות של מיגון ואבטחה. ההבנה שהמפגש פתוח לצפייה ללא פיקוח על המשתתפים בתכנים עוררה דאגה בקרב התושבים, כפי שנראה בתגובותיהם בשידור החי. "כדאי לדאוג לעדכן איכשהו את הנוכחים בזום - ייתכן שהדברים מועברים לגורמים עוינים שאיתנו בצ'ט", כתב אחד מהם. אחרים התריעו כי "יש פריצה לזום", "תעיפו את המחבלים מהזום הזה" ו"הזיה שיש דיון כשחמאס פרצו לזום. ועכשיו מצפים שנשלח את הילדים".

התערבות חמאס בדיון של עיריית רמת גן. מערכת וואלה!, צילום מסך
התערבות חמאס בדיון של עיריית רמת גן/צילום מסך, מערכת וואלה!
התערבות חמאס בדיון של עיריית רמת גן. מערכת וואלה!, צילום מסך
התערבות חמאס בדיון של עיריית רמת גן/צילום מסך, מערכת וואלה!

תגובת ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "ראש העיר שירת בתפקידו הקודם כשגריר ישראל שהתעמת עם העולם הערבי בהחלטות באונסק"ו, ובעקבות כך ערבים ומוסלמים מכל העולם החלו לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלו תוך שמעת לעת הם פותחים במתקפת תגובות אנטי ישראלית. מאז פרוץ המלחמה פרסומי ראש העיר נמצאים תחת מתקפה של תגובות שמחה לאיד והתרסה בערבית מצד פלסטינאים, מצרים, תימנים ועוד. חקירת המשטרה לא תזיק אך בספק אם תועיל שכן ידה קצרה להגיע למגיבים אלא אם חלק מהם חי בתוכנו. בכל מקרה מנסיון אין מה להתרגש אלא להמשיך ולחסום אותם".

כזכור, בימים האחרונים נוצרה בהלה סביב הטענה לפיה עוברי אורח חשודים מצלמים בתים וחדרי מדרגות. במשטרה הודיעו כי לא עלה חשד לפעילות חבלנית עוינת. גם הזמרת נינט טייב התלוננה על צעיר חשוד, אולם במשטרה מסרו כי "מדובר בצעיר נורמטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully