וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנגינה לעולם נשארת: המחווה של החיילים ריגשה את תושבת כיסופים

20.10.2023 / 17:46

הדס שמואלוביץ מכיסופים פונתה מביתה והשאירה אותו לחיילים לצורך התארגנות וכדי שיהיה להם מקום לישון. למחווה הזו מהם היא לא ציפתה

בווידאו: מרגש: לוחמים שרים התקווה בבית נטוש בקיבוץ כיסופים/מערכת וואלה!

הדס שמואלוביץ מקיבוץ כיסופים שבמועצה האזורית אשכול פונתה יחד עם כלל התושבים מביתה. היא השאירה אותו לחיילים לצורך התארגנות וכדי שיהיה להם מקום לישון.

החיילים מפלוגה כ' גדוד 9 חטיבה 401 שנכנסו אליה לבית מצאו פסנתר ושלחו אליה את הסרטון המרגש שאתם רואים למעלה, שבו הם שרים את ההמנון "התקווה".

סביב כיסופים מוכה הטרגדיה הצטברו סיפורי גבורה רבים ונוגעים ללב, כמו זה של ראובן הייניק מאשקלון, שנהרג מירי מחבל שהסתתר בתוך הרפת בכיסופים. הייניק הוא מנהל הרפת של קיבוץ כיסופים ב-15 השנים האחרונות. יו"ר הנהלת כיסופים, גברי ברגיל, אמר: "הערך 'חקלאי' נכתב על אנשים כמו ראובן. כיסופים פונה במוצאי שבת ונאסר על אנשים להיכנס לקיבוץ.

ראובן הייניק מנהל רפת כיסופים ז"ל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ראובן הייניק מנהל רפת כיסופים ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראובן ביקש להגיע לרפת כדי להאכיל את הפרות ולתת להן מים ולנסות לחלוב אותן. פרה שלא נחלבת סובלת כאבים ומתפתחת לה דלקת. אמרנו לראובן שאין לו אישור להיכנס לקיבוץ, ואז הוא הלך לצבא וביקש שיאשרו לו להיכנס והצבא אכן אישר לו. הוא עדכן את מרכז המשק שהוא נכנס ומרכז המשק ורפתן נוסף הצטרפו אליו. אחרי שהאכילו והשקו את הפרות הם הלכו למכון החליבה. מחבל שהסתתר שם פתח בירי וראובן נפגע. ראובן גילה דבקות במשימה ומימש את הערכים הכי בסיסיים של ציונות וחקלאות. הוא אמר שהוא לא מסוגל להשאיר את הפרות בלי אוכל ומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully