וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקדם המועד: בעלי דרכון ביומטרי יוכלו להיכנס לארה"ב ללא ויזה

עודכן לאחרונה: 20.10.2023 / 6:17

האמריקנים הקדימו בכמה שבועות את הכנסת ישראל לתוכנית הפטור, שלפי הערכות הייתה אמורה לקרות בחודש נובמבר. ישראלים בעלי דרכון ביומטרי יוכלו לטוס לארה"ב ברישום של 72 שעות מראש, ויצטרכו למלא טופס מקוון בעלות של 21 דולרים

בווידאו: הצהרת נשיא ארה"ב ביידן בישראל בה הוא מבהיר השבת החטופים היא בעדיפות עליונה/צילום: רויטרס

החל מהלילה (בין חמישי לשישי) תתאפשר כניסתם של ישראלים בעלי דרכון ביומטרי לארצות הברית באשרה אלקטרונית מוזלת. ישראלים המבקשים לטוס לארצות הברית ובעלי דרכון ביומטרי, יוכלו לטוס לארה"ב ברישום של 72 שעות מראש.

חידוש ויזה לארצות הברית. CANVA,
חידוש ויזה לארצות הברית/CANVA

בחודש ספטמבר השנה נכנסה ישראל לתוכנית היוקרתית של פטור מוויזות לארצות הברית, תוכנית השמורה לכ-40 מדינות מסביב לעולם כאשר ישראל היא המדינה ה-41.

כניסתה של ישראל לתוכנית הפטור תאפשר לנוסעים ישראלים ואמריקאים לנוע ביתר חופשיות בין המדינות. גורמים רשמיים הן בישראל והן בארצות הברית פעלו רבות במשך שנים כדי להבטיח את הצטרפותה של ישראל לתוכנית.

נדגיש כי בהתאם להסכמות עם האמריקאים, יש צורך בנשיאת דרכון ביומטרי ובמילוי טופס מקוון בעלות של 21 דולרים. כל אזרח ישראלי, בגיר או קטין, יוכל להגיש בקשה בהתאם לקריטריונים ולקבל אשרה שתהיה תקפה לשנתיים ותאפשר שהייה של עד כ-90 ימים בארצות הברית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

למה זה חשוב

מדובר בהקדמה משמעותית של הכניסה לתוקף של הפטור מוויזה לארה"ב עבור ישראלים. במקור היה הפטור אמור להכנס לתוקף ב-31 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully